نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

6. دى 1393 - 11:54   |   کد مطلب: 14706
نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از مشکلات دولت‌ها این است که در هر دوره روی مسائل خاصی تمرکز می کنند و از سایر مشکلات و مسائل غافل می شوند و این امر سبب می شود که کشور دچار آسیب شود.

به گزارش پایگاه خبری ملایری‌ها، احمد آریائی‌نژاد در شورای آموزش و پرورش ملایر اظهار داشت: آموزش و پرورش مبنا است و هر کشوری که در دنیا اعتلا پیدا کرده از مسیر توجه به آموزش و پرورش به تعالی رسیده است.

وی افزود: یکی از مشکلات دولت‌ها این است که در هر دوره روی مسائل خاصی تمرکز می کنند و از سایر مشکلات و مسائل غافل می شوند و این امر سبب می شود که کشور دچار آسیب شود.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی از فرهنگیان خواست تا مسائل و مشکلاتی که فکر می کنند عنوان کردن آنها به نفع شهرستان و آموزش و پرورش می باشد را منعکس نمایند و گفت: ما نیز به عنوان نماینده مردم در مجلس تلاش می کنیم تا این مشکلات در مجلس پیگیری شود.

مدیر آموزش و پرورش ملایر نیز ضمن تبریک حلول ماه ربیع الاول اظهار داشت: ما به دنبال گرفتن حقوقی هستیم که مانند همه کارمندان دولت برای آنها تعاریف قانونی شده است.

کاوه برخورداری تصریح کرد: آموزش و پرورش ملایر به دنبال حق ایاب و ذهاب کارمندان، حق مهد کودک، اضافه کار، بیمه و سایر مسائلی که در قانون برای همه تعریف شده، می باشد.

وی گفت: کمبود نیروهای خدماتی در سال‌های آینده یکی از چالشهای جدی آموزش و پرورش شهرستان است که تقاضا داریم نمایندگان مردم پیرامون این مسئله چاره اندیشی فوری داشته باشند.

در این جلسه محسن سیاوشی به عنوان معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش ملایر معرفی شد.

انتهای پیام/ ا

دیدگاه شما

آخرین اخبار