نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

4. دى 1393 - 14:50   |   کد مطلب: 14700
حجت الاسلام مهدی بیات در گفت‌وگو با ملایری‌ها؛
9 دی تجلی بارزی از هویت و ماهیت انقلاب است
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات ملایر گفت: مردم با حضور عظیم در نهم دی ماه سال 88 تجلی بارزی از هویت و ماهیت انقلاب را شان دادند و در آن روز روح دیانت بر دل‌های مردم حاکم بود.
9 دی تجلی بارزی از هویت و ماهیت انقلاب است

حجت الاسلام و المسلمین مهدی بیات در گفت‌و‌گو با خبرنگار پایگاه خبری ملایری‌ها، با اشاره به ماندگاری نهم دی ماه سال 88 در تاریخ انقلاب اسلامی اظهار داشت: این حماسه هم چون حماسه‌های 13 آبان، 22 بهمن و روز قدس در تاریخ انقلاب اسلامی جاویدان است.

وی افزود: همه باید بدانند که حماسه نه دی 88 حادثه کوچکی نیست و به راحتی نمی‌توان از کنار آن گذشت چرا که در این روز مردم با بصیرت هر چه تمام وحدت خود را به رخ جهانیان کشاندند.

اسلامی شهرستان ملایر دو دلیل را عامل ماندگاری نه دی ماه دانست و عنوان کرد: حضور مردم با وحدت و یکپارچگی و ایمان دینی مردم دو عامل مهم در ماندگاری نه در در تاریخ انقلاب اسلامی است.

وی با اشاره به آیه پنجم سوره ابراهیم در قرآن کریم تاکید کرد: قطعا نه دی ماه در تثبیت نظام و انقلاب مصداق بارز ایام الله در این آیه شریفه قرآن کریم است.

بیات نهم دی را با حضور عظیم و خروشان مردم ذکر کرد و افزود: مردم با حضور عظیم در نهم دی ماه سال 88 تجلی بارزی از هویت و ماهیت انقلاب را شان دادند و در آن روز روح دیانت بر دل‌های مردم حاکم بود.

انتهای پیام/گ

دیدگاه شما

آخرین اخبار