نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

3. دى 1393 - 10:58   |   کد مطلب: 14695
نماینده مردم ملایر در مجلس گفت:
نیاز پتروشیمی ملایر به یک تصفیه خانه
نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به نیاز پتروشیمی ملایر به آب و نبود تصفیه خانه برای استفاده از آب صنعتی برای این محل باید تصفیه خانه آب در ملایر ایجاد شود.

احمد آریایی نژاد در گفت‌و‌گو با خبرنگار پایگاه خبری ملایری‌ها با اشاره به اثرات زیست محیطی کارخانه‌ها و صنایع اظهار کرد: صنعت و صنایع در کل آلوده زا هستند و با طیعت در تضادند.

وی با اشاره به عوامل زیست محیطی پتروشیمی ملایر عنوان کرد: با اجرای طرح پتروشیمی ملایر باید به فکر تامین آب مورد نیاز آن نیز بود تا بر محیط زیست اثر سوء نداشته باشد.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی افزود: با توجه به نیاز این پتروشیمی به آب و نبود تصفیه خانه در ملایر برای استفاده از آب صنعتی برای این محل، استفاده از آب‌های زیرزمینی مد نظر قرار می‌گیرد که با استفاده از سفره‌های زیر زمینی شاهد تاثیرات زیست محیطی پتروشیمی در منطقه رو به رو می‌شویم.

وی با اشاره به آلایندگی فضا و محیط اطراف کارخه‌های فروسیلیس و کارخانه‌های سنگ در محدوده جاده ملایر- همدان عنوان کرد: دود و آلایندگی حاصل از این کارخانه‌ها دارای عوارض گوناگون هم بر محیط اطراف و هم بر افراد و کارکنان این محل‌ها می‌باشد.

آریایی نژاد تاکید کرد: اگر آلایندگی شرکت‌های فروسیلیس کنترل نشوند شاهد مبتلا شدن کارگران به بیماری سیلیکوز خواهیم بود و همچنین دارای اثر سوء بر منطقه می باشد.

وی گفت: حرکت بشر به سمت صنعتی شدن دارای عوارض است و بشر باید به فکر سلامت خود باشد تا از این عوارض بکاهد.

نمایده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: باید مراقب بود که خدمت رسانی به مردم را به طور اکمل انجام داد و برای درست کردن کاری مشکل جدیدی ایجاد نکرد.

انتهای پیام/گ

دیدگاه شما

آخرین اخبار