نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

28. آذر 1393 - 14:25   |   کد مطلب: 14678
امام جمعه ملایر با اشاره به آغاز هفته وقف در هفته آخر ماه صفر بیان کرد: مسئولان اوقاف بسیار مراقب باشند که درآمدهای اوقاف را در دستور و نیات واقفین عمل کنند.
مسئولان اوقاف به دستورات واقفین عمل کنند

به گزارش پایگاه خبری ملایری‌ها، حجت الاسلام والمسلمین سید رضا فاضلیان در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته ملایر با اشاره به فتنه سال‌های 88 و 78 اظهار کرد: در این فتنه‌ها این جانبازان و ایثارگران انقلاب بودند که با حمایت از رهبری و آرمان‌های انقلاب دشمنان اسلام را به خاک افکندند.

وی جانبازان و ایثارگران را شهیدان زنده خواند و عنوان کرد: جامعه باید از این جانبازان و ایثارگران تقدیر کرده و با بصیرت از راه این عزیزان پیروی کنند.

امام جمعه ملایر به رحلت پیامبر اعظم (ص) اشاره کرد و افزود: حضرت محمد(ص) در حدیث ثقلین قرآن و عترت را در بین مسلمانان به امانت گذاشت و این دو نجات دهند مومنان در دنیا می‎باشند.

وی گفت: اگر مومنین به این دو تمسک جویند تمام بدی‌ها،خونریزی‎ها،نفاق‌ها و دشمنی‌ها در دنیا از بین خواهد رفت و با قرآن و  عترت دنیا بهشت می‌شود.

فاضلیان عنوان کرد: قرآن معجزه همیشگی و جاودان رسول الله(ص) بوده و هیچ یک از انبیاء(ع) معجزه ای جاویدان نداشته اند و عدم اختلاف و فصاحت دو ویژگی بارز قرآن می باشد.

وی در خطبه دوم با اشاره به راهپیمایی اربعین مسلمانان تصریح کرد: این راهپیمایی به معجزه شبیه بود و جنبه سازندگی عراق را داشت.

امام جمعه ملایر راهپیمایی اربعین را از برکات قیام امام حسین (ع) دانست و افزود: این راهپیمایی می‌تواند آیه و نشانه ای الهی برای فراهم شدن زمینه حکومت امام زمان(عج) باشد.

وی با اشاره به شهادت امام حسن(ع) و صلح این حضرت با معاویه عنوان کرد: صلح با معاویه به این معنی نبود که ایشان هر خلافی را که معاویه کرده را پذیرفته اند بلکه صلح با معاویه برای این بود که به کتاب خدا عمل شود.

فاضلیان گفت: صلح امام حسن (ع) همانند قیام امام حسین(ع) اسلام را زنده کرد و اگر صلح این امام بزرگوار نبود اکنون اسمی از شیعه باقی نمانده بود و این صلح برای بقای اسلام بسیار مهم بود.

وی با اشاره به آغاز هفته وقف در هفته آخر ماه صفر بیان کرد: مسئولان اوقاف بسیار مراقب باشند که درآمدهای اوقاف را در دستور و نیات واقفین عمل کنند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار