نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

26. آذر 1393 - 14:05   |   کد مطلب: 14675
فرماندار شهرستان ملایر گفت:یکی از موانع جدی پیشرفت ملایر اوقاف بوده و یکی از گیرهای شهرستان ملایر می باشد و جوابگوی مسئولیت‌های خود نمی باشد.

به گزارش پایگاه خبری ملایری‌ها، مصطفی آزاد بخت در شورای تامین مسکن و حمل و نقل شهرستان ملایر با اشاره به مشکلات مسکن مهر ملایر اظهار کرد: مسکن یکی از اساسی ‌ترین و مهم‌ترین نیازهای جامعه و مردم بوده و با توجه به مشکلات مسکن مهر ملایر رفع مشکلات این مسکن‌ها از اولویت‌های کاری این فرمانداری ملایر می‌باشد.

وی گفت: مسئولان شهر ملایر با روحیه ایثار و گذشت پای کار باشند و مشکلات مسکن مهر ملایر را به صورت مدیریت جهادی رفع کند.

فرماندار شهرستان ملایر در با انتقاد از عملکرد اوقاف این شهر گفت:  با توجه به اینکه 63 درصد از زمین های این شهرستان وقفی بوده و بیشتر مردم با این اداره سرو کار دارند  این اداره جوابگوی  مسائل مردم نمی‌باشد.

وی اوقاف را یکی از موانع جدی پیشرفت ملایر دانست و افزود: اوقاف یکی از گیرهای شهرستان ملایر می‌باشد و جوابگوی مسئولیت‌های خود نبوده و در جلساتی که در فرمانداری از این اداره دعوت می شود برای اینکه جوابگوی مسائل نباشد در جلسات شرکت نمی کند.

آزاد بخت خواستار تذکر کتبی به این اداره شد و عنوان کرد: مدیران اوقاف شهرستان در جلساتی که لزوم دارند شرکت نمی‌کنند و در جساتی شرکت می‌کنند که کارایی ندارند و اوقاف باید جوابگوی این مسئله باشد که چرا در جلسات شرکت نمی‌کند.

در این شورا مشکلات مسکن مهر ملایر در بحث‌های کلی ترانشه‌ها و قرارداد شهرداری و اداره راه، سود دوران مشارکت،خدمات عمومی به واحدهای به اتمام رسیده، روشنایی مسکن مهر، مسائل بانکی و فضاهای عمومی و تجاری تقسیم بندی و پیرامون این مسائل بحث و تصمیم گیری شد.

مسکن مهر ملایر در دوسایت  و در زمینی به مساحت 20 هکتار از سال 87 کلید خورده است و در 9130 واحد به اجرا در آمده است.

انهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار