فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه
نافع

26. آذر 1393 - 14:00   |   کد مطلب: 14674
نماینده مردم ملایر در مجلس گقت: مسئولان ادرات جزیره ای و جزء نگر در برابر مشکلات مسکن مهر نباشند و هر اداره به فکر خودش نباشد و به صورت متحد و با همدلی همه اداره ها به فکر خدمت رسانی به مردم باشد.

به گزارش پایگاه خبری ملایری‌ها، علی نعمت چهاردولی پیش از ظهر امروز در شورای تامین مسکن و حمل و نقل شهرستان ملایر در محل فرمانداری این شهرستان با اشاره به اقدامات انجام شده در مسکن مهر ملایر اظهار کرد: با اجرا مسکن مهر کسانی صاحب خانه شدند که هرگز تصور نمی کردند که روزی صاحب خانه شوند.

وی به سفرهای کمیسیون عمران مجلس در کشور اشاره کرد و افزود: با توجه به سفرهای کمیسون عمران مجلس از شهرهای مختلف و بازدید از مسکن مهرهای دیگر شهرها یکی از بهترین نقاطی استقرار مسکن مهر در کشور مسکن مهر ملایر است.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: صاحب مسکن شدن فقط به استقرار مردم در این خانه ها خاتمه نمی یابد بلکه کسانی که در مسکن مهر مستقر شده اند هم عضوی از شهر هستند و باید مشکلات و مسائل پیرامون این اهالی از شهر حل شود.

وی از مسئولان ادرات درخواست کرد که جزیره ای و جزء نگر در برابر مشکلات مسکن مهر نباشند و افزود: هر اداره به فکر خودش نباشد و به صورت متحد و با همدلی همه اداره ها به فکر خدمت رسانی به مردم باشد.

چهاردولی حمل و نقل عمومی را یکی از مشکلات مهم ساکنین مسکن مهر مایر خواند و افزود: افراد ساکن در مسکن مهر اغلب از قشر محروم جامعه می باشند و با توجه به دوری از مرکز شهر و ورود به فصل سرما رسیدگی به حمل و نقل عمومی  این قشر بسیار حائز اهمیت می باشد.

وی گفت: با توجه به مشکلات ترافیکی شهر ملایر و توجه ویژه به کاهش تردد به مرکز شهر  ایجاد مراکز تجاری و مراکز خرید در مسکن مهر برای جلوگیری از عزیمت به مرکز شهر از ضروریات این نقطه از شهر است.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی ایجاد مراکز بهداشتی، مراکز امنیتی و کیوسک پلیس را از دیگر نیازهای مسکن مهر خواند و تصریح کرد: ترانشه های موجود در این محل بسیار خطر زا بوده و باید سریعا مشکل ترانشه ها حل شود چرا که ممکن است عوارض و مشکلات متعدی به پیش بیاورند.

وی به ساخت مدرسه و فضای آموزشی تاکید کرد و گفت: با یکی ازخیرین در ملایر برای ساخت مدرسه در فضای مسکن مهر به توافق رسیده شده است و این خیر قصد ساخت مدرسه را در مسکن مهر دارد.

چهاردولی افزود: با مراجعه این خیربه سازمان نوسازی مدارس از شروع به کار ساخت مدرسه توسط خیر جلوگیری شده است و نوسازی مدارس اعلام کرده که خود این ارگان قصد ساخت مدرسه را در این مکان دارد.

وی رسیدگی به مسئله سود مشارکت در ساخت مسکن مهر را بسیار مهم خواند و عنوان کرد: سود مشارکت مسکن مهر به کسانی تعلق می‌گیرد که توانایی پرداخت این اقساط را ندارند و در این زمینه باید توجه خاصی صورت بگیرد.

انتهای پیام/گ

دیدگاه شما

آخرین اخبار