نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

25. آذر 1393 - 16:16   |   کد مطلب: 14667
در انتخابات انجمن‌ هنرهای تجسمی ملایر محسن حسینی تبار به عنوان رئیس این انجمن انتخاب شد.
انتخابات انجمن‌های هنری ملایر برگزار شد

به گزارش پایگاه خبری ملایری‌ها، در انتخابات انجمن هنرهای تجسمی ملایر در سالن کنفرانس مجتمع فرهنگی هنری این شهر محسن حسینی تبار به عنوان رئیس این انجمن انتخاب شد.

در این مراسم که با حضور مسئولان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر و جمعی از هنرمندان ملایر برگزار گردید، 10 نفر از هنرمندان حاضر در جلسه برای کاندیدا شدن و پذیرش مسئولیت در انجمن هنرهای تجسمی اعلام آمادگی کردند و بعد از معرفی کاندیداها رأی‌گیری انجام شد.

پس از شمارش آرا، محسن حسینی‌تبار با کسب 14 رأی به عنوان رئیس، احمد نوردی نامیله با 9 رأی نفر به عنوان نایب رئیس و احمد روستایی با 7 رأی به عنوان بازرس انجمن هنرهای تجسمی شهرستان ملایر انتخاب شدند.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر در این مراسم ضمن تقدیر از مسئولان قبلی انجمن هنرهای تجسمی اظهار کرد: از افرادی که در این انتخابات انتخاب شده اند انتظار می‌رود بیش از گذشته با اداره در ارتباط باشند و برای ارتقای فرهنگ و هنر ملایر تلاش کنند.

وی گفت: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز در حد توان با انجمن همکاری خواهد کرد تا مکانی ثابت در اختیار انجمن هنرهای تجسمی شهرستان قرار گیرد. ‎.

رضا براتی‌زاده با بیان اینکه انتخابات طبق آئین‌نامه صورت می‌گیرد، افزود: فرقی نمی‌کند چه کسی انتخاب شود، بلکه مهم این است که فرد انتخاب شده برای رونق و بهتر شدن فعالیت‌های انجمن، پیگیر امور باشد.

انتهای پیام/گ

دیدگاه شما

آخرین اخبار