نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

21. آذر 1393 - 14:43   |   کد مطلب: 14658
امام جمعه مووقت ملایر گفت: مسلمانان باید آگاه باشند و بدانند دشمنان خیرخواه مسلمانان نیستند و چراغ سبزهایی که نشان می‌دهند برای منافع خودشان می‌باشد و داعش ،تکویری‌ها و سلفی‌ها برای آمریکا و دشمنان اسلام کار می‌کنند.
چراغ سبزهای دشمن برای منافع خودشان است

به گزارش پایگاه خبری ملایری‌ها، حجت الاسلام والمسلمین عبدالله مقدسیان در خطبه‌های عبادی، سیاسی این هفته ملایر با تاکید به خواندن زیارت اربعین در این روز اظهار کرد: یکی از علائم مومن خواندن زیارت اربعین می باشد و خواندن این زیارت در احادیث و روایات بسیار سفارش شده است.

وی با ذکر احادیث و روایات درباره تقوی افزود: کسی که کاری برای خدا انجام می‌دهد نباید آن را به رخ دیگران بکشاند چرا که این عمل صالح در جایی که هیچ کس به فریاد انسان نمی‌رسد به فریاد او خواهد رسید.

امام جمعه موقت ملایر گفت: اگر مومنان، مسلمانان و ملت ایران می‌خواهند بر دشمنان چیره و پیروز گردند باید برای خدا کار انجام دهند، وحدت و همدلی داشته باشند.

وی صبوری را از صفات بارز متقین برشمرد و عنوان کرد: عزت و پیروزی نتیجه صبر و استقامت در برابر مشکلات و دشمنی‌های اسلام، آمریکا، انگلیس و اسرائیل بوده و ایستادگی در برابر اینان حاصلی جز پیروزی ندارد.

مقدسیان سخنان مقام معظم رهبری را نجات دهنده ملت دانست و گفت: فرموده‌های مقام معظم رهبری که دلسوزانه برای ملت ایران و مسلمین جهان می باشد نجات بخش ملت بوده و ثمره این سخنان عاقبت به خیری ایرانیان می‌باشد.

وی با بیان سخنانی از امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری افزود: برای مقابله با کفر جهانی و استکبار جهانی مسلمانا باید متحد شده و با همدلی در مقابل دشمنان ایستادگی کنند.

امام جمعه موقت ملایر تاکید کرد: مسلمانان باید آگاه باشند و بدانند دشمنان خیرخواه مسلمانان نیستند و چراغ سبزهایی که نشان می‌دهند برای منافع خودشان می‌باشد و داعش ،تکویری‌ها و سلفی‌ها برای آمریکا و دشمنان اسلام کار می‌کنند.

وی با ذکر احدیث و روایات فراموش نکردن خدا و مرگ و فراموش کردن خوبی‌هایی که انسان انجام می‌دهد و بدی‌هایی که در حق انسان می‌کنند را از نشانه‌های بارز مومنان دانست.

انتهای پیام/گ

دیدگاه شما

آخرین اخبار