نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

20. آذر 1393 - 12:19   |   کد مطلب: 14654
شهردار ملایر در گفتگو با ملایری‌ها خبر داد؛
تشکیل ستاد عملیات زمستانی برای آسایش شهروندان ملایری
شهردار ملایر گفت: با توجه به شرایط اقلیمی و جغرافیایی شهرستان ملایر ستاد عملیات زمستانی در سطح شهرداری ملایر از مدیران ارشد شهرداری تشکیل شد و بالغ بر 130 نفر در 9 اکیپ اجرایی جهت برف روبی و برف زدایی در فصل زمستان در ملایر آماده به کار شده اند.
130 فر در 9 اکیپ منتظر بارندگی‌های زمستان

علی رضا رضایی در گفت‌و‌گو با خبرنگار  پایگاه خبری ملایری‌ها با اشاره به اقدامات انجام گرفته و آمادگی کامل برای فصل زمستان اظهار کرد: با توجه به شرایط اقلیمی  و جغرافیایی شهرستان ملایر ستاد عملیات زمستانی در سطح شهرداری ملایر از مدیران ارشد شهرداری تشکیل شد.

وی گفت: در این ستاد پیرامون مشکلات و مسئله‌هایی که در زمستان  گریبان گیر شهر ملایر می شود بررسی و تشکیل کمیته‌های جداگانه برای حل این مشکلات شد.

شهردار ملایر از تشکیل اکیپ پاکسازی معابر خبر داد و افزود: این اکیپ بلافاصله پس از برگریزان و بارش برف به پاکسازی معابر اقدام می‌کنند تا مردم شهر برای عبور و مرور دردسری نداشت باشند.

وی به پاکسازی کانال‌ها توسط ستاد پاکسازی معابر  خبر داد و عنوان کرد: در این ستاد پاک سازی و لایه روبی نهرها و کانال‌های سطح شهر انجام گرفته تا در زمان بارش‌ها از آبگیری معابر جلوگیری شود.

رضایی تصریح کرد: شناسایی نقاط برف گیر،آبگیر و سطوح سایه انداز معابر که با بارندگی برف و باران دچار یخ زدگی می‌شوند و اولویت بندی این مکان‌ها برای یخ زدایی از اقدامات مهم شهرداری برای  فصل زمستان می‌باشد.

وی تاکید کرد: برای جلوگیری از هدر رفت بیت المال محل علائم راهنمایی و چراغ‌هایی که به تازگی در جلوی دست اندازها نصب شده اند نقشه بندی شده و به اکیپ‌های اجرایی تحویل داده می‌شود تا در موقع برف روبی توسط گریدرها آسیب نبینند.

شهردار ملایر به خریداری بیش از هزار تن شن و نمک، 150 عدد پارو، 50عدد بیل و 50 عدد گلنگ اشاره و عنوان کرد: این تجهیزات جهت خدمت رسانی بهتر در سطح شهر فراهم شده است و بالغ بر 130 نفر در 9 اکیپ اجرایی جهت برف روبی و برف زدایی آماده به کار شده اند.

وی اجاره دو دستگاه گریدر، مسقف کردن محل ذخیره شن و ماسه، تهیه 40 مخزن فلزی جهت استقرار کیسه‌های شن و نمک در سطح شهر، شناسایی و تعمیر نشتی‌های محل‌های آبیاری فضاهای سبز و ممانعت از حفاری‌های جدید و غیر ضروری توسط ارگان‌های خدمات رسان را از دیگر اقدامات شهرداری ملایر جهت قصل زمستان برشمرد.

انتهای پیام/گ

دیدگاه شما

آخرین اخبار