نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

18. آذر 1393 - 18:14   |   کد مطلب: 14644
وزیر صنعت، معدن و تجارت کشور گفت: برای حضور در بازارهای جهانی کالاها باید از نظر قیمت و کیفیت توان رقابت داشته و در داخل کشور نیز تولیدات به گونه‌ای باشد که با کالاهای اروپایی و چینی رقابت کند.
قیمیت و کیفیت نیاز رقابت در بازار جهانی

به گزارش پایگاه خبری ملایری‌ها، محمدرضا نعمت‌زاده ظهر امروز در آئین افتتاح کارخانه بافت‌سان ملایر ضمن قدردانی سرمایه‌گذاران، کارکنان و کارگران این واحد اظهار داشت: خط تولید این کارخانه نمونه و پیشرفته بوده و می‌تواند عمده نیاز کشور را تأمین کند.

وی با اشاره به اینکه بخشی از محصولات تولیدی این واحد برای صادرات در نظر گرفته شود، افزود: ارز مورد نیاز ماشین‌آلات و کارخانه‌ها باید از طریق صادرات کالا به خارج از کشور تأمین شود.

وزیر صنعت، معدن و تجارت با تأکید بر حضور صنعتگران در صحنه‌های بین‌الملی عنوان کرد: برای حضور در بازارهای جهانی کالاها باید از نظر قیمت و کیفیت توان رقابت داشته و در داخل کشور نیز تولیدات به گونه‌ای باشد که با کالاهای اروپایی و چینی رقابت کند.

به گزارش ملایری‌ها، در پایان از  پروانه استاندارد واحد تولیدی بافسان رونمایی شده و لوح یادبود کارخانه توسط معاون اول رئیس جمهوری به امضا رسید.

انتهای پیام/

قیمیت و کیفیت نیاز رقابت در بازار جهانی
قیمیت و کیفیت نیاز رقابت در بازار جهانی
قیمیت و کیفیت نیاز رقابت در بازار جهانی

دیدگاه شما

آخرین اخبار