نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

18. آذر 1393 - 17:47   |   کد مطلب: 14642
معاون اول رئیس جمهور گفت: کشور ما دارای سرمایه‌های توانمند انسانی و طبیعی بوده و نباید به دلایل سیاسی و جناحی مدیران و افراد توانمند را حذف کرد.

به گزارش پایگاه خبری ملایری‌ها، اسحاق جهانگیری امروز در آیین افتتاح کارخانه فروسیلیس غرب ملایر با اشاره به اینکه کارهای بزرگی در کشور در حال اجراست، اظهار داشت: مدیرانی از بخش صنعتی و بیشتر از «ایمیدرو» در کنار یکدیگر جمع شده و واحد صنعتی «میدکو» را تشکیل دادند.

وی با بیان اینکه به توانمندی مدیریتی نیروی انسانی در «میدکو» اعتماد کامل دارم، افزود: مجموعه مدیران توانمندی در «میدکو» برای انجام کار بزرگی جمع شده‌اند و تاکنون 14 هزار میلیارد تومان حجم پروژه‌های در حال احداث آنهاست که تا 2 سال آینده باید به بهره‌برداری برسد.

معاون اول رئیس‌جمهور بدنه مدیریتی را یک سرمایه بزرگ اجتماعی در کشور دانست و گفت: مدیران توانمند یکی از ثروت‌های بزرگ نظام جمهوری اسلامی ایران محسوب می‌شوند و مهم نیست که در بخش دولتی یا خصوصی فعالیت کنند.

جهانگیری تأکید کرد: مهم این است که شرایطی در کشور ایجاد کنیم تا توانمندی مدیران شکوفا شده و از این توانمندی برای حل مشکلات و توسعه کشور استفاده کنیم.

وی با اشاره به اینکه ایران از نظر منابع انسانی در منطقه بی‌نظیر است، تصریح کرد: منابع طبیعی نیز در ایران به گونه‌ای در کنار یکدیگر وجود دارد که مکمل یکدیگر هستند.

معاون اول رئیس‌جمهور درباره کارخانه فروسیلیس غرب نیز گفت: تمام ماشین‌آلات نصب شده در این کارخانه داخلی بوده و این نشان می‌دهد که امروز برای احداث کارخانه به راحتی می‌توان به توانمندی داخلی تکیه کرد.

جهانگیری عنوان کرد: مهم این است که همه منابع موجود اعم از انسانی و طبیعی و با استفاده از مدیریت انسانی راهبری کرده و از آنها بهترین بهره‌برداری را داشته باشیم.

وی تأکید کرد: باید قدر مدیریت را در کشور دانست و به بهانه‌های سیاسی و جناحی نیروی توانمند را از صحنه حذف نکرد.

معاون اول رئیس‌جمهور تصریح کرد: در شرایط فعلی محدودیت‌هایی وجود دارد که از اعمال سیاست‌های انبساطی مالی جلوگیری می‌کند ولی طرح‌هایی همچون کارخانه فروسیلیس غرب نباید از محدودیت اعتبار مواجه شوند.

انهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار