نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

18. آذر 1393 - 17:33   |   کد مطلب: 14641
مدیر عامل شرکت میدکو گفت: شرکت دارای 5 طرح مشابه فروسیلیس در کشور بوده و دراجرای فاز 2 فرو سیلیس ملایر تولید این فرآورده به 24 هزار تن می‌رسد.
تولید 24 هزار تن فرو سیلیس با اجرای فاز دو کارخانه ملایر

به گزارش پایگاه خبری ملایری‌ها، علی اصغر پورمند ظهر امروز در مراسم افتتاحیه مجموعه فروسیلیس غرب کشور با معرفی شرکت میدکو، اظهار داشت: این شرکت جزو سهامی عام بوده و بیش از 1.5 میلیون سهام دار به صورت مستقیم و غیرمستقیم بر این مجموعه نظارت دارند که این شرکت در راستای سیاست‌های دولت تاسیس شد.

وی اکتشاف معادن را مهمترین اولویت کاری میدکو دانست و گفت: با عنایت به رشد ایران در صنایع و با استفاده از نعمات الهی در زمین شرکت میدکو کار بیش از 13 پروژه با اعتباری بالغ بر 14 میلیارد تومان را آغاز کرده است.

پورمند با اشاره به فرآورده‌های این شرکت اظهار داشت: تولید بیش از 4.2 میلیون تن فولاد،  7.5 میلیون تن گلوله سنگ آهن، 805 میلیون تن کنسانتره فولاد و 12هزار تن فروسیلیس از جمله تولیدات این مجموعه است.

وی به تولید  12 هزار تن فروسیلیس در فاز اول شرکت اشاره کرد و گفت: شرکت دارای 5 طرح مشابه فروسیلیس در کشور  است و در فاز 2 فرو ملایر تولید این فرآورده به 24 هزار تن می‌رسد.

پورمند به اشتغال 35 نفر در شرکت فروسیلیس ملایر اشاره کرد و گفت: در 600 شرکت کوچک و متوسط  زیر مجموعه شرکت میتکوبرای بیش از 7 هزار نفر اشتغال شده است .

 انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار