فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه
نافع

18. آذر 1393 - 16:57   |   کد مطلب: 14640
استاندار همدان گفت: اجرای طرح‌های تولیدی و اقتصادی ملایر نیازمند بیش از ۱۰۰۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری است
اجرای طرح‌های اقتصادی ملایر نیازمند یک هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری است

به گزارش پایگاه خبری ملایری‌ها، محمدناصر نیکبخت ظهر امروز در آئین افتتاحیه کارخانه بافت‌سان ملایر ضمن تقدیر از مسئولان و نمایندگان اظهار داشت: شهرستان ملایر دارای ظرفیت‌های بالا جهت سرمایه‌گذاری است و این شهرستان برای اجرای طرح‌های خود به ویژه طرح پتروشیمی به بیش از هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

مدیر و سهام دار کارخانه بافت‌سان با اشاره به اهداف شرکت بافتینه ملایر تصریح کرد: این شرکت با هدف حضور فعال در تولید داخلی و با هدف صرفه جویی ارزی تاسیس شده است.

 وی با بیان اینکه سرمایه گذاران بافتسان و بافتینه از مدیران با تجربه در نساجی هستند، گفت: مدیران این مجموعه حداقل 15 سال سابقه دارند، ضمن اینکه این شرکت در مدیریت صنایع با تولید بیش از 32 هزار تن نخ و 24 هزار تن منسوجات حضور فعال در زمینه نساجی دارد.

مهاجر مدیرعامل شرکت بافت‌سان با اشاره به افتتاح  این طرح و اشتغال 158 نفر در این کارخانه اظهار کرد: در این کارخانه بیش از 16 هزار پوشش‌ بیمارستانی تولید می‌شود.

وی به گواهینامه‌های کسب شده توسط این شرکت اشاره و تصریح کرد: از محل تولیدات شرکت بیش از 175 میلیون دلار صرفه جویی ارزی حاصل می‌‌شود که از افتخارات این مجموعه تولیدی است.

مدیر شرکت بافتسان به برنامه‌ریزی‌های انجام شده برای صادرات محصولات این  شرکت اشاره و بیان کرد: اشتغال‌زایی و خودکفایی در صنعت نساجی و ارز‌آوری از مهمترین مزیت‌های تاسیس شرکت بافتینه است زیرا با راه‌اندازی این مجموعه بخشی از نیاز کشور به  پارچه تامین می شود.

انهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار