نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

16. آذر 1393 - 14:17   |   کد مطلب: 14530
سرپرست اداره ارشاد ملایر خبر داد؛
15 دی ماه همایش شعر گویش محلی استان همدان در ملایر
سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان ملایر گفت: با توجه به اهمیت زبان و قلم در پویایی اجتماعی در قالب شعر گویش محلی و انتقال آن، همایش شعر گویش محلی استان همدان 15 دی ماه در ملایر برگزار می گردد.
15 دی ماه همایش شعر گویش محلی استان همدان در ملایر

به گزارش پایگاه خبری ملایری‌ها، رضا براتی زاده صبح امروز در جلسه هماهنگی برگزاری همایش شعر محلی استان همدان و اعلام برنامه های پیشنهادی دهه فجر در دفتر مدیریت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر  با اعلام برگزاری این همایش در 15 دی ماه اظهار داشت: با توجه به اهمیت زبان و قلم در پویایی اجتماعی وظیفه داریم مباحث و اندیشه هایی را که تبلور یافته است به نسل‌های آینده انتقال دهیم.

وی گفت: هدف از این همایش، حفظ و گسترش و ارتقای شعر گویش محلی ، معرفی و شناسایی ظرفیت های ارزشمند استان در عرصه شعر محلی و پاسداشت و ارج نهادن به سرایندگان و پدید آوران آثار ادبیات بومی است.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان ملایر افزود: در همین رابطه ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی سطح استان فرصت دارند اشعار شعر محلی شاعر منتخب خود را تا 30 آذر ماه به معاونت فرهنگی و هنری اداره کل ارسال نمایند.

وی تصریح کرد: پس از جمع آوری آثار و داوری در نهایت از 10 شاعر شعر منتخب گویش محلی استان همدان  انتخاب شده و به همراه 2 پیشکسوت شعر محلی ملایر  در همایش شعر  محلی همدان استان همدان  تقدیر و تجلیل به عمل  آید.

براتی زاده به برگزاری هرچه باشکوهتر برنامه های دهه فجر تاکید و عنوان کرد: در سال« اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی» با وجود تمامی مشکلات سعی بر این است که تمامی  برنامه ها برای جشن سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با مشارکت هنرمندان  تنوع و جذابیت داشته باشد

دیدگاه شما

آخرین اخبار