نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

10. آذر 1393 - 11:21   |   کد مطلب: 14509
نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: مجلسی را که برگرفته از منویات نظام و نیازهای قانونی و حقه مردم باشد و مجلسی که برای همه مردم باشد و بتواند وظایف خود را در قانون گذاری به نحو احسن انجام دهد یک مجلس خوب است.
نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: مجلسی را که برگرفته از منویات نظام و نیازهای قانونی و حقه مردم باشد و  مجلسی که برای همه مردم باشد و بتواند وظایف خود را در قانون گذاری به نحو احسن انجام دهد یک مجلس خوب است

علی نعمت چهاردولی در گفتگو با خبرنگار ملایری‌ها ضمن گرامی داشت روز شهادت شهید مدرس و روز مجلس اظهار کرد: دلیل اصلی نام گذاری این روز به نام روز مجلس ادامه دادن خط مشی، ریاست، شجاعت، تدبیر، اخلاق، دادخواهی و دیگر نکات بارز شهید مدرس است.

وی گفت: از دیگر دلایل نامگذاری این روز این است که نمایندگان مجلس بدانند که در حدود 100 سال پیش با توجه به شرایط آن زمانه شخصی جان خود را برای اجرای قانون و خدمت به مردم فدا کرد.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: نکات جالبی درباره زندگی شهید مدرس وجود دارد و نکاتی را که در آن زمان بیان نموده است امروزه نیز کارایی دارد و می تواند خط مشی در نظر گرفته شود.

وی بیان کرد: تذکراتی که شهید مدرس درآن زمان به مجلس و دولت داده از جمله در بحث کاهش تصدی گری دولت، کم کردن ولخرجی‌ها و توجه به صنعت و تولید امروزه نیز بسیار کارآمد می باشد.

چهاردولی مجلسی را که برگرفته از منویات نظام و نیازهای قانونی و حقه مردم باشد را بهترین مجلس دانست و افزود: مجلسی که برای همه مردم باشد و بتواند وظایف خود را در قانون گذاری به نحو احسن انجام دهد یک مجلس خوب است.

وی گفت: آگاهی و اطلاع از اوضاع مملکت، سیاست در داخل کشور وبیرون از کشور،اجتماع و مردم یکی دیگر از نکات بارز یک مجلس خوب است.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: مجلس باید توان پیش بینی و مدیریت آینده کشور را داشته باشد و بتواند برای دفاع از حق و حقوق مردم  و دفاع از نظام از منافع شخصی خود بگذرد.

وی تاکید کرد: امید است که مجلس امروز با نشات گرفتن از شهید مدرس در راستای حق مردم و اشاعه و اجرای قانون ادامه دهنده راه آن شهید بزرگوار باشد.

دیدگاه شما

آخرین اخبار