نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

7. آذر 1393 - 10:44   |   کد مطلب: 14500
فرمانده سپاه ملایر گفت: صبح امروز بیش از 400 دانش آموز دختر شهرستان ملایر برای بازدید از مناطق عملیاتی جنوب کشور در قالب اردوهای راهیان نور به این مناطق اعزام شدند.
سرهنگ رستمی و آقای برخورداری

به گزارش پایگاه خبری ملایری ها، مصطفی رستمی در آئین اعزام دانش آموزان دختر به اردوی راهیان نور اظهار کرد: امسال به حولو قوه الهی 403 نفر از دانش آموزان دختر شهرستان ملایر در قالب 9 اتوبوس با همکاری آموزش و پرورش به اردوی راهیان نور مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می شوند.

وی افزود: در کنار این دانش آموزان راویان دفاع مقدس و خواهران طلبه جهت پاسخگویی به سوالات و شبهات آنها اعزام شده اند.

فرمانده سپاه ملایر با بیان اینکه دانش آموزان از مناطق عملیاتی والفجر 8، شلمچه و فتح المبین بازدید خواهند کرد، گفت: دانش آموزان با بازدید از این مناطق عملیاتی از نزدیک با رشادت‌ها و دلاورمردی‌های رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس آشنا شده و با حضور در این مناطق ادامه دهنده راه شهدا می باشند.

مدیر آموزش و پرورش ملایر نیز خطاب به دانش آموزان اظهار کرد: به یاد داشته باشیم که امروز به یاد شهدای بسیج و جنگ تحمیلی سفر نورانی خود را آغاز می کنید.

کاوه برخورداری با بیان اینکه بسیج با توجه به معنویت و سازندگی نفس خود برای هرگونه تهدیدی آماده است، افزود: تصور نکنید کسانی که جنگ هشت ساله را بر ما تحمیل کردند امروز در خواب هستند، بلکه دشمن باسلاح دیگری وارد میدان شده و ما باید هوشیار باشیم.

وی ابراز کرد: صحنه نبرد امروز جوانان و نوجوانان صحنه کسب علم و دانش و رشد معنویت است که باید به عنوان جوان و نوجوانایرانی قدم‌های خود را محکم برداشته و در مسیر رشد استعداد و توانایی خود به دنبال رشد و شکوفایی میهن اسلامی ایران باشید.

برخورداری تصریح کرد: سفر راهیان نور می تواند تأثیر بسزایی در رشد دانش آموزان داشته و با هماهنگی‌ها و برنامه ریزی‌های بعمل آمده با حضور روایان و مبلغین کمک بیشتری در این مسیر به دانش آموز می شود.

 

راهیان نور
راهیان نور
راهیان نور
راهیان نور

دیدگاه شما

آخرین اخبار