نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

3. آذر 1393 - 13:19   |   کد مطلب: 14490
مسئول فرهنگی سپاه ناحیه ملایر گفت؛
رصد ،پژوهش، تولید و آموزش اهداف مرکز پویا نمایی
مسئول فرهنگی سپاه ناحیه ملایر گفت: رصد ،پژوهش، تولید و آموزش را از اهداف افتتاح این مرکز بوده و رصد اقدامات و تولیدات فرهنگی دشمن و پژوهش و بررسی آنها از دیگر ثمرات افتتاح این مرکز می باشد.
رصد ،پژوهش، تولید و آموزش اهداف مرکز پویا نمایی

علی اصغر فارسی در گفتگو با خبرنگار ملایری‌ها با اشاره به افتتاح مرکز پویا نمایی کانون بسیج ملایر اظهار کرد:مرکز هنرهای دیجیتالی بسیج ناحیه ملایر اقدامی موثر و جدی در جنگ نرم است.

وی رصد ،پژوهش، تولید و آموزش را از اهداف افتتاح این مرکز ذکر کرد و افزود: رصد اقدامات و تولیدات فرهنگی دشمن و پژوهش و بررسی آنها از دیگر ثمرات افتتاح این مرکز می باشد.

وی گفت:  با توجه به تحقیقات و پژوهش‌های صورت گرفته در این مرکز هنری آثار دیجیتال از جمله انیمیشن وبازی‌های رایانه ای تولید و در اختیار جوانان این مرز و بوم قرار می گیرد.

مسئول فرهنگی سپاه ناحیه ملایرتاکید کرد: بستر سازی جهت تولید آثار فاخر جهت مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان و زمینه سازی جهت ساخت ابزار بومی تولید انیمیشن و بازیهای رایانه ای از اولویت‌های کاری درمرکز هنرهای دیجیتال است.

فارسی به ترجمه و تالیف بیش از 20 جلد کتاب در زمینه  آموزش انیمیشن سازی در این مرکز خبر داد و بیان کرد: این 20 جلد کتاب در ابتدای هفته بسیج در سالن بصیرت لانه جاسوسی توسط سردار نقدی رو نمایی و پرده برداری شد.

وی افزود: با تالیف و ترجمه این 20 کتاب زمینه آموزش و تربیت هنرمندان در عرصه هنرهای دیجیتال فراهم شده است و این امر با ثبت نام از داوطلبان علاقمند امکان پذیر خواهد بود.

مرکز پویانمایی شهرستان ملایر در محل کانون بسیج در هفته بسیج افتتاح و پذیرای علاقمندان به این هنر می باشد.

دیدگاه شما

آخرین اخبار