نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

30. آبان 1393 - 18:22   |   کد مطلب: 14468
فرمانده سپاه ناحیه ملایر؛
تفکر بسیجی سبب هراس دشمنان است
فرمانده سپاه ناحیه ملایر گفت: تفکر بسیجی را مایه هراس دشمنان است و جاری شدن تفکر الهی بسیج در بین امت اسلامی باعث می شود دشمن نتواند اهداف خود را در جامعه اسلامی پیاده کند
تفکر بسیجی سبب هراس دشمنان است

به گزارش پایگاه خبری ملایری‌ها، مصطفی رستمی در سخنرانی پیش از خطبه نماز جمعه ملایر اظهار کرد: بقای انقلاب و تداوم راه و خون شهدا بستگی به تداوم بسیج دارد.

وی گفت: امام خمینی (ره) با تاسیس بسیج مستضعفین انقلاب و نظام را بیمه کرد و در سخت ترین و بحرانی ترین وضعیات کشور بسیج بوده که با حضور فعال خود انقلاب را کمک کرده است.

فرمانده سپاه ناحیه ملایر بسیج را مظهر حضور مردمی در صحنه دانست و تاکید کرد: هر کجای انقلاب از جمله سازندگی، بهداشت، کشاورزی و واکسیناسیون نیاز به حضور بسیج داشته بسیج در آنجا حضور فعال و به موقع داشته است.

وی  به شاحصه های بسیج اشاره کرد و افزود:  ایستادگی و مقاومت، بصیرت و عمل به هنگام از مهمترین شاخصه‌های بسیج است و هر چه بسیجی با بصرت تر و اگاه تر باشد تداوم تظام بیشتر و مطمئن تر است.

رستمی تصریح کرد: بسیج با تمام وجود در زمینه‌ جنگ نرمی که دشمن به راه انداخته است فعال بوده و مقابله با این جنگ نرم و آگاه سازی خانواده ها در برابر ماهواره پرداخته است.

وی بیان کرد: دشمن با تمام ظرفیت، امکانات و قدرت برای متزلزل کردن و به عقب راندن نظام اسلامی فعالیت می کند اما بسیج و تفکر بسیجی است که در مقابل استکبار ایستاده و از به ثمر رسیدن اهداف دشمانان جلوگیری می کند.

فرمانده سپاه ناحیه ملایر تاکید کرد: با ترویج تفکر ناب بسیجی در کشورهای عراق و سوریه و حضور به موقع مردم در صحنه و بسیج مردمی در این کشورها توانسته اند در مقابل دشمن و نیروهای تکویری ایستادگی کنند و دشمن را از خاک کشور خود عقب رانند.

وی تفکر بسیجی را مایه هراس دشمنان دانست و اظهار کرد: جاری شدن تفکر الهی بسیج در بین امت اسلامی باعث می شود دشمن نتواند اهداف خود را در جامعه اسلامی پیاده کند.

رستمی گفت: وظیفه مهم بسیج در جامعه بصیرت افزایی است و  مهمترین هدف از تشکیل حلقه‌های معرفت صالحین بسیج  افزایش بصیرت در جامعه است.

وی به سخن مقام مقام معظم رهبری مبنی بر بسیج امتداد عاشوراست اشاره کرد و افزود: انقلاب اسلامی ثمره خون سیدالشهدا(علیه السلام) و شهدای کربلا است و خون‌های ریادی در پای این انقلاب ریخته شده است.

فرمانده سپاه ناحیه ملایر بیان کرد: در زمان جنگ تحمیلی تمام استکبار به دنبال این بودند که این نظان را از بین ببرند اما نتوانستند حتی یک وجب از خاک این کشور را بگیرند و این ره آورد تفکر بسیجی و حضور بسیج در جنگ تحمیلی است.

 

دیدگاه شما

آخرین اخبار