نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

29. آبان 1393 - 11:08   |   کد مطلب: 14457
معاون دفتر نهاد رهبری دانشگاه ملایر؛
اخلاق و معنویت جوانان را بیمه می کند
معاون دفتر نهاد رهبری دانشگاه ملایر گفت: اخلاق و معنویت دو اصل اساسی برای قرار گرفتن در مسیر شهدا است که در این راه باید فرزندانمان را نیز بیمه کنیم.
حجت الاسلام عباسی

به گزارش پایگاه خبری ملایری‌ها، حجت الاسلام مهدی عباسی در یادواره شهدای زن شهرستان ملایر اظهار کرد: حضرت امام خمینی(ره) پس از سالها که در تبعید به سر می‌بردند، به محض ورود به ایران نخستین مکانی که رفتند بهشت زهرا(سلام الله علیها) بود.

وی با بیان اینکه حضرت امام(ره) با این کار ثابت کردند که شهدا ولی نعمتان ما هستند، افزود: آنچه انسان در زندگی به آن احتیاج دارد الگوهای صحیح است و الگوی شهدای زن نیز از زنان پرهیزکار بوده اند.

معاون دفتر نهاد رهبری دانشگاه ملایر گفت: حضرت آسیه(سلام الله علیها)، حضرت زهرا(سلام الله علیها)، حضرت خدیجه(سلام الله علیها) و حضرت زینب(سلام الله علیها) الگوی شهدای زن در جنگ تحمیلی بودند.

وی با اشاره به اینکه باید در زندگی برای خود تغذیه معنوی داشته باشید، بیان کرد: اخلاق و معنویت دو اصل اساسی برای قرار گرفتن در مسیر شهدا است که در این راه باید فرزندانمان را نیز بیمه کنیم.

عباسی با اشاره به فتنههای دشمن علیه جوانان و نوجوانان ایران اسلامی ابراز کرد: دشمن با تمام توان و تجهیزات خود وارد شده است تا شیعیان را از مسیر حق خارج کند.

وی تصریح کرد: اگر می خواهیم در مقابل فتنه‌های دشمن خود و جوانانمان را ایمن کنیم باید اخلاق و معنویت را در خانواده خود تقویت کنیم.

دیدگاه شما

آخرین اخبار