نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

23. آبان 1393 - 23:39   |   کد مطلب: 14444
رییس انجمن سینمای جوانان ملایر گفت؛
استقبال خوب از برگزاری آزمون ورودی سینمای جوان در ملایر
رییس انجمن سینمای جوانان ملایر گفت: در این دوره استقبال خوبی از آزمون فیلم سازی در ملایر شده است و تعداد 27 نفر از این شرکت کنندگان به مرحله دوم راه پیدا می کنند.
فریدون محمودی رییس سینمای جوان ملایر

به گزارش پایگاه خبری ملایری‌ها، امروز آزمون ورودی سینمای جوان در محل سینمای جوان ملایر همزمان با سراسر کشور برگزار شد.

فریدون محمودی در گفتگو با خبرنگار ملایری‌ها به استقبال خوب از آزمون فیلم سازی در ملایر اشاره و اظهار کرد: امروز در این آزمون تعداد 37 نفر شرکت کرده اند و تعداد 27 نفر از این شرکت کنندگان به مرحله دوم راه پیدا می کنند.

وی گفت: بهترین برگزیدگان از افراد راه یافته به مرحله دوم در مصاحبه ای که توسط گروهی از اعضای سینمای جوان ملایر گرفته می شود انتخاب شده و تشکیل گروهی 20 نفره  برای شرکت در کلاس‌های سینمایی می دهند.

رییس انجمن سینمای جوانان ایران دفتر شهرستان ملایر بیان کرد: دوره های سینمایی امسال هفت ماه تقلیل پیدا کرده است و از 14 ماه به هفت ماه رسیده است.

وی به حمایت معاونت سینمایی اداره فرهنگ و ارشاد در این دوره اشاره و تصریح کرد: با توجه بهه حمایت‌هایی که از طرف معونت سینمایی شده است شهریه این دوره کاهش یافته و از  580 هزار تومان به 280 هزار رسیده و این شهریه به صورت قسطی دریافت می شود.

محمودی گفت: کلاس‌های این دوره از آذر ماه آغاز شده و به صورت گام به گام در سه مرحله آموزش‌های لازم برای ساخت فیلم به منتخبین داده می شود.

وی افزود: مرحله سوم این آموزش به صورت عملی است و هنرجویان در یک پروژه فیلم می سازند و درآخر مدرک فیلم سازی مورد تایید 50 کشور جهان به هنرجویان سینمای جوان ارائه می شود.

رییس انجمن سینمای جوانان ایران دفتر شهرستان ملایر اظهار کرد:در این دوره با توجه به نیاز ازمربیان برجسته شهرهای ملایر،همدان و اصفهان استفاده شده است.

وی گفت: در طول سال نیز علاوه بر کلاس‌های فیلم سازی کلاس‌های مشاغل سینمایی از جمله تصویربرداری، عکاسی، نویسندگی، کارگردانی و تدوین برگزار شده و به شرکت کنندگان مدرک مورد تایید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی داده می شود.

دیدگاه شما

آخرین اخبار