نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

20. آبان 1393 - 23:23   |   کد مطلب: 14439
رییس کمیسیون عمران مجلس گفت: مدیران شهرستان با بهسازی راه‌ها علی الخصوص راه‌های روستایی و پیگیری ویژه در موضوع ایمنی جدیت به خرج دهند تا تلفات جاده ای در ملایر کاسته شود.
مدیران ملایر توجه ویژه ای به تلفات جاده ای داشته باشند/کمیسیون عمران مجلس در ملایر

به گزارش پایگاه خبری ملایری‌ها، سید مهدی هاشمی در جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان ملایر در فرمانداری این شهر اظهار کرد:اصلی ترین و مهم‌ترین بودجه کشور که موجب تحرک و پویایی بوده بودجه عمرانی است.

وی به ره آورد این سفر اشاره کرد و افزود: حضور در استان همدان و شهرستان ملایر و پیگیری موضوعات مطرح شده در این سفر در جلسه جمع بندی در تهران تاثیرات جدی در پی خواهد داشت و جبران عقب ماندگی‌ها را می کند.

رییس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی به تاثیر این سفر در لایحه بودجه اشاره کرد و گفت: با توجه به قرار گرفتن در فصل بودجه و  در بحث اصلی مصوبات و تعهداتی که توسط دستگاههای محتلف تصویب شده است می توان با دید وسیع تری  در بودجه سال 94 به پروژه‌های استان نگاه کرد.

وی به تلفات جاده ای در ملایر اشاره و تاکید کرد: مدیران با بهسازی راه‌ها علی الخصوص راه‌های روستایی و موضوع ایمنی پیگیری ویژه و جدیت به خرج دهند تا تلفات جاده ای در ملایر کاسته شود.

هاشمی تصریح کرد: با توجه به نام گذاری این سال توسط مقام معظم رهبری مدیران ما مدیریت جهادی داشته باشند و مدیریت جهادی این نیست که ما منتظر بودجه و منابع مالی باشیم بلکه با مدیریت از منابع موجود به بهترین نحو استفاده کنند.

چهاردولی در ادامه جلسه به ظرفیت‌های موجود در ملایر اشاره و عنوان کرد: شهرستان ملایر با وجود 210 روستا بیشترین روستا را در استان همدان دارد ولی در بحث آب شرب روستایی بالاترین مشکل را در استان داریم و فقط یک مجتمع آب روستایی دارد و در این زمینه نیاز به کمک جدی دارد.

وی گفت: سیستم فاضلاب ملایر از سال 72 تا 92 از 60 هزار اشتراک آب در شهرستان ملایر فقط ده هزار اشتراک به سیستم متصل شده اند و با توجه به عدم تکمیل تصفیه خانه شهر ملایر مابقی انشعابات بلا تکلیف هستند.

نماینده مردم ملایر و عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی به مشکلات مسکن مهر ملایر به ویژه واحدهای کمیته امداد اشاره و عنوان کرد: چندین واحد از مسکن مهر ملایر تکمیل و آماده تحویل بوده ولی به دلیل نداشتن آب شرب این واحدها تحویل داده نشده اند و حواستار رسیدگی کمیسیون عمران مجلس در این زمینه شد.

وی بیان کرد: جاده ارتباطی ملایر-خنداب، خط انتقال آب سد کلان به ملایر، تقاطع کنار گذر ملایر و تصفیه خانه ملایر از طرح های عمرانی این شهر بوده که با مشکل بودجه مواجه است.

دیدگاه شما

آخرین اخبار