نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

20. آبان 1393 - 8:37   |   کد مطلب: 14431
سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر اعلام کرد؛
رونمایی از دو کتاب"من و آخرین پاییز مادرم" و "دختر گندم " در هفته کتاب
سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر گفت: رونمایی از کتاب«من و آخرین پاییز مادرم» تألیف مرضیه حسنوند و کتاب « دختر گندم » تألیف شیوا جابری، اهداء کتاب به کانونهای فرهنگی و هنری مساجد و اهداء خون کارکنان اداره ارشاد از برنامه های هفته کتاب در ملایر می باشد.
رونمایی از دو کتاب"من و آخرین پاییز مادرم" و "دختر گندم " در هفته کتاب

به پایگاه خبری ملایری‌ها، رضا براتی زاده در جلسه  هماهنگی برگزاری هفته کتاب اظهار کرد: در بررسی های تاریخی و تاریخچه کتاب و کتابخانه در ایران از مقایسه پیشرفت فرهنگ و تمدن در سطح جهان متوجه می شویم که ایرانیـان همیشه افرادی آگاه و پیشرو در علم و دانش بوده اند و در جهان اسلام نیز وجـود دانشمندان،کتابها و کتابخانه های معتبر حاکی از اهمیت سواد و مطالعه و ترویج دانش در بین مسلمانان دارد.

وی افزود: اساس اسلام بر هدایت و راهنمایی و دعوت مردم به صراط مستقیم است و در همین خصوص خداوند کتاب قرآن را به عنوان معجزه الهی برای هدایت بشر بر پیامبر اسلام(ص) نازل کرد.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر گفت: یکی از مناسبت های خوب کشور ما، برگزاری هفته کتاب است که در این فرصت با برنامه های مختلفی به مباحث حوزه کتاب و نشر و مسائل مربوطه پرداخته می شود و در این هفته از صاحبان و خادمان کتاب تجلیل به عمل می آید. 

وی به برنامه های این اداره در هفته کتاب اشاره کرد و گفت: برنامه های متنوعی را در ایام هفته کتاب از 24 آبان تا اول آذر شامل نمایشگاه عکس، عصر شعر عاشورایی، نمایشگاه کتاب، نمایشگاه کتاب نویسندگان ملایر و برگزاری نشست با اصحاب قلم  اجرا می کنیم.

براتی زاده تصریح کرد: رونمایی از کتاب«من و آخرین پاییز مادرم» تألیف مرضیه حسنوند و کتاب « دختر گندم » تألیف شیوا جابری، اهداء کتاب به کانونهای فرهنگی و هنری مساجد و اهداء خون کارکنان اداره ارشاد  از دیگر برنامه های هفته کتاب می باشد.

دیدگاه شما

آخرین اخبار