نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

10. آبان 1393 - 14:02   |   کد مطلب: 14371
نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد؛
استفاده هر چه بیشتر کشاورزان از تسهیلات بلا عوض دولت
نماینده مردم ملایر درمجلس شورای اسلامی گفت: برادران کشاورز از این فرصت استقبال کنند و به خوبی از این طرح استفاده کنند چرا که این فرصت گذرا می باشد و ممکن است دوباره تکرار نشود.

به گزارش پایگاه خبری ملایری‌ها،علی نعمت چهاردولی در حاشیه جلسه بررسی مشکلات آب و خاک کشاورزی در فرمانداری شهرستان ملایر اظهار کرد: در این جلسه در رابطه با بحث تهسیلات کشاورزی و کمک بلاعوض دولت جمهوری اسلامی برای بهره مندی کشاوران از آب و بهره برداری از آب بحث و گفتگو شد.

وی افزود: با توجه به مشکلاتی که در شهرستان ملایر وجود دارد از جمله خرد بودن زمین‌های کشاورزی در شهرستان و نوع کشاورزی که کشاورزی معیشتی می باشد استفاده از این تهسیلات بلا عوض دولت جمهوری اسلامی در شهرستان ملایر حداقل و بسیار کم می باشد.

نماینده مردم ملایر درمجلس شورای اسلامی گفت: در این جلسه قرار شد که آسیب شناسی شود که چرا در بخشی از کشور و نقاط استان پیشرفت زیادی در استفاده از این تهسیلات وجود داشته و در ملایر با توجه به ویژه بودن فرمانداری و بزرگترین شهرستان استان  از این تهسیلات بسیار کم استفاده شده است.

وی به  برخی مصوبات این جلسه اشاره و عنوان کرد: قرار شد که جهاد کشاورزی در بحث ترویج آبیاری تحت فشار و استفاده از این تهسیلات اقدامات بیشتری انجام دهد و در امور آب استان همراهی بیشتری با کشاورزان برای رفع مشکلات کند.

چهاردولی از کشاورزان در رفع مشکلات کم آبی شهرستان کمک خواست و تاکید کرد: کشاورزان با توجه به این فرصت 85 درصدی تهسیلات بلا عوض که دولت در اختیار آنان قرار داده همراهی و کمک نمایند که مشکلات آب شهرستان ملایر را حل کنیم.

وی  تصریح کرد: برادران کشاورز از این فرصت استقبال کنند و به خوبی از این طرح استفاده کنند چرا که این فرصت گذرا می باشد و ممکن است دوباره تکرار نشود.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی  به مساعدت‌هایی قرار شده در این جلسه اشاره و بیان کرد: قرار شد مساعدت هایی در زمینه های آب های روان، بحث دبی آب و  نصب کنتورهای هوشمند با کشاورزان انجام پذیرد تا این عزیزان سریعتر بتوانند از این تهسیلات استفاده کنند.

دیدگاه شما

آخرین اخبار