نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

7. آبان 1393 - 12:14   |   کد مطلب: 14352
امروزهفتم آبان ماه همزمان با چهارم محرم پیکر پاک دو شهید گمنام در محل دانشگاه آزاد اسلامی ملایر تشییع و به خاک سپرده خواهد شد.
پیکر پاک دو شهید گمنام امروز در دانشگاه آزادملایر تشییع و خاک سپاری می شود

به گزارش پایگاه خبری ملایری‌ها، کاروان "وارثان عاشورا"حامل پیکر پاک و مطهر دو شهید گمنام عصر روز سه شنبه وارد شهر شهید پرور ملایر شد.

مردم مومن و شهید پرور ملایر بار دیگر لاله های عاشق را در آغوش گرفتند تا در ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان، عشق و ارادت خود را به اباعبدالله الحسین(ع) به اثبات برسانند.

عاشقان و شیفتگان حسینی امروز فرزندان فاطمه(س) را با نوای یا حسین(ع)، یا ابوالفضل(ع) و یا زهرا(س) از میدان امام حسین(ع) مقابل دفتر امام جمعه ملایر تا مسجد جامع این شهر تشییع کردند.

اجتماع گسترده و پرشور مردم ملایر در مراسم استقبال از شهدای گمنام با حضور جمعی از مسوولان، روحانیون، خانواده های معظم شهدا، ایثارگران، جانبازان، بسیجیان و اقشار مختلف مردم بی نظیر بود.

همچنین به مناسبت پنجمین سالگرد شهدای گمنام دانشگاه ملایر، پیکر پاک این دو شهید گمنام شب گذشته از مسجد جامع به این دانشگاه منتقل شده و پس از برگزاری آیین استقبال از شهدای گمنام، مراسم گرامیداشت در جوار حرم شهدای گمنام دانشگاه ملایر برگزار خواهد شد.

نماینده کمیته جستجوی مفقودین غرب کشورگفت: همزمان با اول محرم، کاروان وارثان عاشورا از پایگاه شهید نوژه همدان به سمت روستاهای این استان به حرکت درآمد.

'محمدجواد زمردیان' افزود: کاروان دو شهید گمنام از 50 روستا در بخش های شراء همدان، مرکزی و زند ملایر عبور کرد که 35 روستای ملایر از روز گذشته میزبان این شهدا بودند.

وی ادامه داد: کاروان وارثان عاشورا حامل پیکر پاک دو شهید گمنام دفاع مقدس، مسافت 370 کیلومتری را از همدان تا دانشگاه آزاد ملایر طی کردند.

این دو شهید گمنام 20 و 24 ساله هستند و در عملیات نصر 4 ماووت عراق و جزیره مجنون به شهادت رسیده اند و مربوط به استان همدان نیستند.

شهرستان ملایر یک هزارو 100 شهید والا مقام را تقدیم انقلاب کرده و با ورود این دو شهید گمنام، میزبان 15 شهید گمنام است.

دیدگاه شما

آخرین اخبار