نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

5. آبان 1393 - 23:17   |   کد مطلب: 14343
سرپرست اداره ارشاد اسلامی ملایر خبر داد؛
درخشش تئاتر "گلزخم" در جشنواره سوره ماه
سرپرست اداره ارشاد اسلامی ملایر گفت: گروه تئاتر "یاس کبود" با نمایش "گلزخم" در بیست و سومین جشنواره سراسری تئاتر "سوره ماه" توانست شش عنوان برتر را به خود اختصاص دهد.

به گزارش پایگاه خبری ملایری ها، رضا براتی‌زاده اظهار کرد: گروه تئاتر "یاس کبود" با نمایش "گلزخم" در بیست و سومین جشنواره سراسری تئاتر "سوره ماه" توانست شش عنوان برتر را به خود اختصاص دهد.

وی افزود: این نمایش به نویسندگی "سید صادق فاضلی" و کارگردانی "فروزان حسینی" با موضوع دفاع مقدس و به عنوان تنها نماینده استان همدان به بخش تجربه‌های جوان این جشنواره راه یافته و عوامل این نمایش رتبه‌هایی را کسب کردند.

سرپرست اداره ارشاد اسلامی ملایر با بیان اینکه در این جشنواره از "فروزان حسینی" به عنوان کاندیدا و برگزیده بازیگری زن با دریافت تندیس، دیپلم افتخار و جایزه نقدی جشنواره تجلیل شد، گفت: از "سمیه حیدری،" نیز با رتبه تقدیری و دریافت لوح تقدیر و جایزه نقدی به دلیل انتخاب کاربردی صحیح موسیقی در نمایش "گلزخم" تقدیر شد.

وی تصریح کرد: "سید صادق فاضلی" به عنوان کاندیدای نمایشنامه نویسی با رتبه تقدیری و دریافت لوح تقدیر و جایزه نقدی، "فروزان حسینی" کاندیدای کارگردانی، "مهدی جافری" کاندیدای طراحی صحنه نیز از دیگر افتخارات این گروه نمایشی بوده است.

گفتنی است بیست و سومین جشنواره سراسری تئاتر "سوره ماه" از 22 تا 28 مهر ماه در تهران برگزار شد.

دیدگاه شما

آخرین اخبار