نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

5. آبان 1393 - 22:40   |   کد مطلب: 14342
مدیر آموزش و پرورش ملایر گفت: امسال 11 آموزشگاه محروم روستایی به سیستم گرمایشی پکیج مجهز شده‌اند که با اعتباری خوب وزارتخانه، بنا داریم مدارس دیگر را نیز به این سیستم مجهز کنیم.
شورای آموزش و پرورش ملایر

به گزارش پایگاه خبری ملایری ها، محمد قاسم عبدلی در شورای آموزش و پرورش ملایر با تسلیت ایام محرم  و رحلت آیت الله مهدوی کنی اظهار کرد: آیت اله مهدوی کنی رئیس مجلس خبرگان رهبری یار دیرین امام و بازوی توانمند ولایت بود.

وی بزرگترین شاخصه آموزش و پرورش ملایر را به روز بودن آن دانشت و افزود: آموزش و پرورش ملایر سعی می کند مسائل و مشکلات را به روز پی گیری و به نتیجه برساند که این امر جای تقدیر دارد.

معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری ملایر آموزش و پرورش را مهد فرهنگ سازی دانست و گفت: اگر آموزش و پرورش تلاش کافی نداشته باشد قطعا فرهنگ آسیب خواهد دید و ادارات شهرستان وظیفه دارند با تعامل خوب یاری دهنده آموزش و پرورش باشند تا بتواند خدمات بهتری را به آینده سازان این سرزمین ارائه نماید.

وی ابراز کرد: فرهنگیان مشکلات و آسیب‌هایی که دشمن برای ما بوجود آورده است را برای دانش آموزان تشریح و تبین کرده تا دانش آموزان با آگاهی کامل بتوانند در مقابل ترفندهای دشمنان از خود دفاع کنند.

مدیر آموزش و پرورش ملایر از تعمیر و تجهیز هفت مدرسه در ملایر و همچنین توزیع یک‌هزار و 800 بسته لوازم‌التحریر و کتاب بین دانش‌آموزان بی‌بضاعت شهرستان با همکاری اوقاف خبر داد و ارزش این بسته‌ها را یکصد میلیون تومان عنوان کرد.

حجت اله چهاردولی با اشاره به جمع‌آوری 35 میلیون تومان در جشن عاطفه‌ها در پایگاه‌های مدارس ملایر افزود: این کمک‌ها نیز با همکاری کمیته امداد بین دانش‌آموزان نیازمند توزیع شده است.

وی از قبولی 810 نفر از دانش‌آموزان ملایر در کنکور سراسری 93 خبر داد و تصریح کرد: برنامه‌ریزی برای اعزام 2 هزار دانش‌آموز دبیرستانی از دیگر موفقیت‌های آموزش و پرورش ملایر بوده است.

چهاردولی ابراز کرد: امسال 11 آموزشگاه محروم روستایی به سیستم گرمایشی پکیج مجهز شده‌اند که با اعتباری خوب وزارتخانه، بنا داریم مدارس دیگر را نیز به این سیستم مجهز کنیم.

وی با اشاره به برگزاری مراسم 13 آبان همزمان با روز عاشورا تصریح کرد: با توجه به مصوبه کمیته برنامه‌ریزی شهرستان دانش‌آموزان و فرهنگیان در کنار خانواده‌ها با حضور در مراسم سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین(علیه السلام) در هیئات مذهبی یاد و خاطر روز سیزده آبان را نیز گرامی می دارند.

مدیر آموزش و پرورش ملایر نیز با بر شمردن موفقیت‌های آموزش و پرورش ملایر طی دو ماه گذشته اظهار کرد: کسب رتبه برتر توسط دو تن از دانش‌آموزان ملایر در مسابقات نانوتکنولوژی، کسب هفت مقام در مسابقات کشوری توسط دانش‌آموزان متوسطه در مسابقات فرهنگی و هنری از جمله این موفقیت‌ها بوده است.

شورای آموزش و پرورش ملایر

دیدگاه شما

آخرین اخبار