14. مرداد 1403 - 8:20   |   کد مطلب: 33701
برپایی زیارت آل یاسین در جوار شهدای گمنام بام ملایر
کار فرهنگی راه مقابله با شبهات مجازی دشمن است
شبهه در تفکرات و عقاید جوانان از اصلی‌ترین مسائلی است که دشمن در فضای مجازی آن را دنبال می‌کند و در این میان مسئله مهم اجرای برنامه‌ها و اقدامات فرهنگی و اعتقادی برای تقویت و اعتلای جایگاه و تفکرات جوانان است.

به گزارش خبرنگار فرهنگی پایگاه خبری تحلیلی «ملایری‌ها»؛ بی شک امروزه مسئله فرهنگ یکی از اصلی‌ترین مسائل در کشور است باتوجه‌به شبهات و تهاجمات فراوان در جامعه بخصوص در فضای مجازی نیاز کار تمیز فرهنگی بیش از هر مسئله دیگر در کشور نمایان است.
شبهه در تفکرات و عقاید جوانان از اصلی‌ترین مسائلی است که دشمن در فضای مجازی آن را دنبال می‌کند و در این میان مسئله مهم اجرای برنامه‌ها و اقدامات فرهنگی و اعتقادی برای تقویت و اعتلای جایگاه و تفکرات جوانان است.
امروزه پارک‌ها و تفرجگاه‌ها یکی از اصلی‌ترین مکان‌های حضور جوانان بخصوص در ایام تابستان و فراغت از درس و تحصیل است و بهترین مکان برای اجرای برنامه‌های فرهنگی همین مکان است.
در این راستا تعدادی از جوانان ملایری دست به اقدامی فرهنگی زده و اقدام به برپایی دعای ندبه و زیارت آل یاسین در روزهای جمعه در تفرجگاه‌های ملایر کرده‌اند.
یکی از جوانان و خادمین این طرح در گفتگو با خبرنگار ما گفت: مهم‌ترین هدف ما در اجرای این طرح کار فرهنگی برای کمک به جوانان است.
ترکمن عنوان کرد: این روزها اذهان جوانان با انواع مختلف شبهات درگیر است و راه نجات همه آنها توجه و آشنایی جوانان با مسائل دینی است.
وی با بیان اینکه برنامه‌های زیارت آل یاسین در جوار شهدای گمنام بام ملایر برگزار می‌شوند، تصریح کرد: همان‌گونه که رهبر انقلاب بیان کرده‌اند مزار شهدا زیارتگاه اهل یقین و همه عاشقان فرهنگ شهید و شهادت است.
خادم ستاد برگزاری زیارت آل یاسین شهدای گمنام بیان کرد: هدف ما از برگزاری مراسم در جوار مزار شهدای گمنام این است که با اقدامات صحیح فرهنگی در فضایی امن در این مکان معنوی ایجاد کنیم.
وی بیان کرد: این محفل نورانی با همراهی جوانان و به‌صورت مردمی برگزار می‌شود و در کنار برگزاری مراسم معنوی دعا برنامه‌های ویژه کودکان و ایستگاه صلواتی نیز برپا می‌شود.
ترکمن عنوان کرد: هر هفته از یکی از مداحان شهرستان برای حضور در این برنامه معنوی دعوت شده که شاهد استقبال گسترده مردم از این مراسم هستیم.
وی تأکید کرد: اذهان جوانان ما امروزه سرشار از حملات گسترده دشمنان است و باید با کارهای فرهنگی صحیح با این امر مقابله کنیم و تفکرات جوانان را واکسینه کرد.
محمد گل محمدی

تصاویر تکمیلی: 

دیدگاه شما

آخرین اخبار