نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

25. ارديبهشت 1403 - 20:46   |   کد مطلب: 33529
هم‌زمان با ایام دهه کرامت کاروان زیر سایه خورشید در ملایر حاضر شد.

به گزارش خبرنگار فرهنگی پایگاه خبری تحلیلی «ملایری‌ها»؛ امروز ملایر یک مهمان ویژه داشت، مهمانی از طوس، دیار امام رئوف، شهر امام رضا علیه‌السلام، آمده بودند تا در ایام دهه کرامت دل‌های همه را روانه بارگاه منور رضوی کنند.

 

ملایری‌ها امروز میزبان کاروان زیر سایه خورشید به مناسبت ایام دهه کرامت بودند و سفر خدام با حضور در خانه سالمندان مهر مادران امیدوار سامن آغاز شد و دانش‌آموزان سامنی به با حضوری پرشور به استقبال سفیران امام رضا علیه‌السلام آمدند.

دیدار مادران حاضر در خانه سالمندان با پرچم امام رضا علیه‌السلام حال و هوایی خاص به مرکز مهر مادران امیدوار داده بود.

پس از خانه سالمندان پرچم بارگاه منور رضوی به روستای طجر سامن رفته که در این روستا مردم استقبال پرشور از سفیران امام رضا علیه‌السلام داشتند و از همان ابتدای روستا مردم با گل و اسفند منتظر دیدار کاروان زیر سایه خورشید بودند.

دیدار خدام آستان قدس رضوی با خانواده شهیدان مؤمنی که سه فرزند آنان در راه انقلاب و در دوران دفاع مقدس دیگر ایستگاه توقف کاروان زیر سایه خورشید بود.

مهمانی شهیدان دیگر برنامه حضور خدام رضوی و پرچم مقدس بارگاه رضوی در سفر کاروان زیر سایه خورشید در ملایر بود و خدام با گل و گلاب مزار شهدای روستای طجر  واقع در امامزاده ابراهیم علیه‌السلام و حضور در یادواره شهدای طجر سامن بود.

حضور در زندان ملایر و دیدار با مددجویان زندان دیگر برنامه کاروان زیر سایه خورشید بود که به یمن حضور خادمان و پرچم حرم امام رضا علیه‌السلام به ۲۰۰ نفر از زندانیان مرخصی ۱۰ روزه اعطا شد.

همچنین ۲۰ نفر از زندانیان آزاد شدند و ۲۵ نفر نیز به‌صورت رأی باز محکومیت خود را ادامه می‌دهند.

 

دیدار با امام‌جمعه و فعالان فرهنگی شهرستان ملایر و حضور در بیمارستان مهر و عیادت از بیماران بیمارستان از دیگر برنامه‌های کاروان زیر سایه خورشید در ملایر است و امشب جشن بزرگ امام رضایی‌ها با حضور پرچم و خدام بارگاه منور رضوی در سالن سه‌هزارنفری الغدیر ملایر برگزار می‌شود.

 

انتهای خبر/گ

دیدگاه شما

آخرین اخبار