نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

19. ارديبهشت 1403 - 9:59   |   کد مطلب: 33504

 

به گزارش خبرنگار فرهنگی پایگاه خبری تحلیلی «ملایری‌ها»؛ امروز عاشقان دیار شهید و  شهادت از ملایر راهی سفر معنوی و زیارت راهیان نور غرب کشور شدند.

ملایری‌ها امروز برای حضور در یادمان شهدای غرب کشور از کرمانشاه و سرپل‌ذهاب گرفته تا قراویز و مرصاد آماده شدند تا بار دیگر با شهدای گلگون کفنی که از آغاز جنگ تحمیلی در مرزهای کشور و ارتفاعات بازی دراز در برابر دشمن بعثی تا روزهای پایانی جنگ در تنگه مرصاد در برابر منافقین کور دل دفاع کردند، تجدید میثاقی نو کنند.

ملایری‌ها آماده حضور در دوکوهه غرب، پادگان ابوذر محل تجمع رزمندگان دفاع مقدس در دوران جنگ حق علیه باطل شدند تا نشان دهند ادامه دهنده راه شهدا هستند و برای شناخت شهدا در راه آنان حرکت می‌کنند.

امروز ۲۰۰ نفر از مردم و بسیجیان ملایری به اردوی راهیان نور برای بازدید از مناطق عملیاتی غرب کشور در یادمان‌های بازی دراز، شهدای مرصاد، قراویز و پادگان ابوذر بازدید کنند.

فرمانده سپاه ملایر در حاشیه این اعزام در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به مهمترین آثار این سفر معنوی گفت: اردوی راهیان نور غرب کشور هر ساله سرآغازی برای اردوهای راهیان نور است.

علی‌اصغر فارسی بیان کرد: همه ساله شاهد حضور بسیاری از عاشقان شهید و شهادت یادمان‌های بازی دراز و مرصاد هستیم و این سفر از معنویت بالایی برخوردار است.

وی بیان کرد: امروز ۲۰۰ نفر از زائران به مناطق عملیاتی غرب کشور و المان مختلف بازدید می‌کنند.

فرمانده سپاه مقدس بیان کرد: استان کرمانشاه مجاهدات خاموشی در دوران دفاع مقدس انجام داد و نقشی مهم در دوران دفاع مقدس داشته است.

وی افزود: مرزنشینان از همان روزهای نخست با دفاع از مرزهای کشور دفاع و اجازه تعدی به دشمنان ندادند و  عملیات مرصاد و چهارزبر از مهمترین عملیات‌های در این مناطق است.

امروز از یاران و همراهان شهدا که با کوله‌باری از خاطرات دوران دفاع مقدس گرفته تا نوجوانان عاشق شهدا از دیار هزار و ۱۰۰ شهید عازم دیار روزهای خاک و خون و آتش شدند تا تجدید بیعتی با شهدا کنند و اعلام کنند که اگر شهدا روزی در دفاع از مرزهای کشور و آرمان‌های انقلاب ارزشمندترین دارایی خود را فدا کردند امروز آماده‌اند ادامه دهنده راهشان باشند.

محمد گل محمدی

دیدگاه شما