فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه
نافع

10. اسفند 1402 - 8:40   |   کد مطلب: 33180
مردم در روز جمعه بار دیگر چشم جهانیان را خیره می‌کنند؛
ملایر آماده خلق حماسه‌ای دیگر در انتخابات
حضور پرشور مردم در تجمعات و تبلیغات انتخاباتی نشان از آمادگی مردم ملایر برای حضوری گسترده در انتخابات دارد و روز جمعه شاهد حماسه‌آفرینی ملایری‌ها خواهیم بود.

به گزارش خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «ملایری‌ها»؛بدون شک انتخابات یکی از دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی ایران است که از همان ماه‌های نخست انقلاب شاهد برگزاری انتخابات در ایران اسلامی بودیم.

از ۱۲ فروردین سال ۱۳۵۸ که نخستین انتخابات در ایران برگزار شد و مردم قاطعانه به جمهوری اسلامی رأی آری دادند تا انتخابات امسال که چهل و یکمین انتخابات برگزار می‌شود نمادی از مردم‌سالاری دینی است.

نقش مردم در حکومت اسلامی بی‌بدیل است و مردم بارها پای صندوق‌های رأی حاضر شده‌اند و در تمام رده‌های مدیریتی اثرگذار بوده و حضوری گسترده داشته‌اند و در اثرگذاری و نقش مردم همین بس که دشمنان در هر دوره از انتخابات تمام توان خود را برای عدم مشارکت مردم به کار می‌گیرند.

تا ۲ روز دیگر دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری برگزار می‌شود و مردم ایران اسلامی بار دیگر آماده خلق حماسه هستند و تجمعات فراوان و شور و حال این روزهای شهرهای مختلف کشور نشان از حضور پرشور دیگری در انتخابات می‌دهد.

مردم ملایر روز جمعه برای انتخاب دو نماینده پای صندوق‌های رأی حاضر می‌شوند و از بین ۶۳ نفر کاندیدهای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی را راهی بهارستان می‌کنند.

حضور پرشور مردم در تجمعات و تبلیغات انتخاباتی نشان از آمادگی مردم ملایر برای حضوری گسترده در انتخابات دارد و روز جمعه شاهد حماسه‌آفرینی ملایری‌ها خواهیم بود.

 

* جمعه بار دیگر چشم جهانیان به ایران خیره می‌شود

فرماندار ملایر با دعوت مردم برای حضوری گسترده پای صندوق‌های رأی گفت: مردم ملایر در روز جمعه بار دیگر حماسه‌آفرین می‌شوند.

سلمان اسماعیلی به نقش مردم در انتخابات اشاره کرد و افزود: مردم هوشمند و ولایت‌مدار ملایر همانند حضورهای مختلف در سال‌های گذشته در مراسم‌های ملی و مذهبی روز جمعه پای صندوق‌های رأی حاضر می‌شوند.

وی به حضور مردم در راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن اشاره کرد و گفت: حضور مردم در روز جشن جمهوری اسلامی و روز ۲۲ بهمن بسیار معنادار بود.

فرماندار ملایر با اشاره به برگزاری مراسم تشییع شهید خداداد اشاره کرد و گفت: امسال ملایری‌ها در مراسم‌های مختلف ملی و مذهبی بسیار چشمگیر بود و در روز تشییع سردار خداداد سنگ تمام گذاشتند.

وی به برگزاری جشن باشکوه و ۱ کیلومتری نیمه شعبان در ملایر اشاره کرد و گفت: مردم ملایر در روز جمعه بار دیگر چشم جهانیان را خیره کرده و با حضوری گسترده بار دیگر ثابت می‌کنند که پای آرمان‌های انقلاب ایستاده‌اند.

اسماعیلی گفت: حضور پر شور مردم در انتخابات دشمن‌شکن و مشتی محکم بر یاوه گویی های استکبار جهانی است و آری بزرگ به مسیر ولایت و جمهوری اسلامی است.

 

* باید تفکر کرد گه چرا دشمن می‌خواهد مردم رأی ندهند

جانشین فرمانده سپاه ملایر نیز در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: اگر می‌خواهیم پرچم اهل‌بیت در کشور برافراشته باشد باید حضوری گسترده در انتخابات داشته باشیم.
داود مهدوی بیان کرد: انتخابات رکن اساسی جمهوری اسلامی ایران است و یکی از دلایل قدرت کشور است و حضور گسترده مردم پای صندوق‌های رأی سپر امنیت کشور است.

وی با دعوت از مردم برای حضوری گسترده پای صندوق‌های رأی گفت: حضور گسترده مردم پای صندوق‌های رأی سبب کشیدن خط بطلانی بر نقشه‌های دشمنان می‌شود.

جانشین فرمانده سپاه ملایر عنوان کرد: امروز دشمن از تمام توان خود برای عدم حضور پای صندوق‌های رأی به کار گرفته است و باید تفکر کرد که چرا دشمن می‌خواهد مردم پای صندوق‌های رأی حاضر نشوند.

وی گفت: باید دانست که این تلاش دشمن بی‌دلیل نیست و حضور مردم پای صندوق‌های رأی مشت محکمی بر دهان کشورهای استکبار است.

* سرنوشت کشور به انتخابات گره‌خورده است

یکی از اعضای هیئت‌علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ملایر نیز در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: بی شک انتخابات نمادی از جمهوری اسلامی ایران و مردم‌سالاری دینی است.

محمدعظیم خدایاری بیان کرد: مردم ایران اسلامی در پیچ‌های تاریخی انقلاب اسلامی همواره اثرگذار بوده و توانسته‌اند نقشه‌های دشمنان را خنثی کنند.

وی به نقش حضور مردم در انتخابات اشاره کرد و گفت: همان‌گونه که بارها بیان شده است انتخابات سبب شده که مردم در سرنوشت خود سهیم باشند.

این استاد دانشگاه بیان کرد: حضور مردم پای صندوق‌های رأی دشمن‌شکن است و اگر این حضور اثرگذار نبود دشمن تا این میزان برای عدم حضور مردم تبلیغ نمی‌کرد.

وی تأکید کرد: پر بیراه نیست که بگوییم سرنوشت کشور و آینده کشور به انتخابات گره‌خورده است و انتخاب نماینده‌های اصلح سبب ریل‌گذاری آینده کشور می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «ملایری‌ها»؛ این روزها حال و هوای شهر کاملاً انتخاباتی است و در هر محفل و تجمعی بحث حضور در انتخابات و معرفی کاندیدای اصلح مطرح است.

خیابان‌های شهر با ستادهای انتخاباتی حال و هوای ویژه به خود گرفته است و مردم ملایر آماده خلق حماسه‌ای جدید در تاریخ خود هستند تا بار دیگر نشان دهند در راه اعتلای کشور از هیچ تلاشی فروگذار نیستند.

حضور پرشور و متفاوت مردم ملایر در راهپیمایی ۲۲ بهمن حضور گسترده در مراسم تشییع شهید خداداد نشان داده که مردم در روز جمعه حماسه‌ای آفرینی می‌کنند.

محمد گل محمدی

دیدگاه شما

آخرین اخبار