نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

27. دى 1402 - 8:27   |   کد مطلب: 33116
تقدیر مردم ملایر از حمله موشکی سپاه؛
پاسخ به تروریست‌ها اقدامی عزتمندانه و شرافتمندانه بود
اقدام سپاه باعث واکنش‌های مثبتی فراوانی از سوی مردم ایران شد و افراد مختلف با قدردانی از این اقدام آن را انتقام شهدای حادثه تروریستی کرمان دانستند.

به گزارش خبرنگار فرهنگی اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «ملایری‌ها»؛ درست در روزهای منتهی به نیمه دی‌ماه و در زمانی که مردم ایران آماده برگزاری چهارمین سالگرد سردار دل‌ها حاج‌قاسم سلیمانی بودند، حادثه‌ای تروریستی مردم ایران را داغدار کرد.

وقوع دو انفجار در روز چهارشنبه ۱۳ دی در مسیر زائران مزار سردار سلیمانی و گلزار شهدای کرمان باعث شد تعداد زیادی از هم‌وطنان به درجه رفیع شهادت برسند.
زنان، کودکان و جوانان زیادی در این حادثه کور تروریستی به شهادت رسیدند و پس از این ۲ انفجار تروریستی ۸۹ نفر در مسیر زائران و ۴ نفر در بیمارستان به خیل شهدا پیوستند.

در اطلاعیه‌هایی که بعدازاین حادثه کور تروریستی توسط وزارت اطلاعات منتشر شد مشخص شد که هدف اصلی این اقدام تروریستی مزار سردار شهید حاج‌قاسم سلیمانی بوده است و طراحی و پشتیبانی این عملیات توسط فردی تاجیکستانی انجام شده است.

در آن روز دو بمب در مسیر زائران مزار سردار سلیمانی منفجر شد تا برگی جدید از اقدامات تروریستی علیه مردم ایران در تاریخ به ثبت برسد تا یادآور بیش از ۱۷ هزار شهید ترور از ابتدای انقلاب باشد.

از همان روزهای نخست مردم ایران اسلامی خواهان برخورد قاطعانه و انتقام از مسببان این اقدام کور تروریستی بودند و در هر گوشه و کناری انتقام سخت خواسته اصلی مردم بود.

بعد از گذشت دو هفته از آن حادثه غم‌بار در شامگاه بیست و ششم دی‌ماه پاسداران سپاه ایران اسلامی مقر تروریست‌های داعشی و صهیونیست را در اربیل و ادلب بمباران کردند.

پس از این فرمانده هوافضای سپاه درباره جزئیات این حمله موشکی اظهار کرد که موشک‌های از استان‌های خوزستان، کرمانشاه و آذربایجان شرقی شلیک شد و مقصد آنها گروه تکفیری در ادلب و مقر صهیونیست‌ها بود.

این اقدام سپاه باعث واکنش‌های مثبتی فراوانی از سوی مردم ایران شد و افراد مختلف با قدردانی از این اقدام آن را انتقام شهدای حادثه تروریستی کرمان دانستند.
ملایری‌ها نیز با تقدیر از اقدام پاسداران آن را سیلی محکمی به دشمنان کوردل این خاک و بوم دانستند.

* دوران بزن و در رو تمام شده است

ابراهیم شکری در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به حمله شب گذشته موشک‌های سپاه به مقر تروریست‌های تکفیری و صهیونیست‌ها اظهار کرد: این عملیات ضرب شستی محکم به تروریست‌ها بود.

وی گفت: تمام دشمنان ایران بدانند همان‌گونه که مقام معظم رهبری بارها تأکید کردند دوران بزن و در رو تمام شده است و هرگونه تجاوز و اقدام علیه ایران اسلامی بدون پاسخ نمی‌ماند.

شکری با تقدیر از عملکرد پاسداران در حمله موشکی تأکید کرد: دشمنان بدانند که این آغاز راه است و امروز قدرت نظامی ایران به جایی رسیده است که موشک‌های نقطه زن ایران اسلامی دورترین نقاط را به در سراسر دنیا را هدف قرار می‌دهد.

وی عنوان کرد: بی شک سرمنشأ اقدامات تروریستی علیه ایران آن از سمت صهیونیست‌های در رژیم منحوس اسرائیل و آمریکا است، هرگونه تجاوز به ایران آنان را به باتلاقی فرومی‌برد و هر لحظه آنان را به نابودی نزدیک می‌کند.

 

* پاسخ به تروریست‌ها اقدامی عزتمندانه و شرافتمندانه است

محمد شافعی نیز در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به حمله تروریستی به کرمان اظهار کرد: حمله تروریستی کرمان و مسیر زائران حاج‌قاسم داغی بزرگ بر دل ملت ایران بود.
وی افزود: پاسخ کوبنده سپاه به تروریست‌ها بسیار عزتمندانه و شرافتمندانه و سیلی محکمی بر روی دشمنان بود.

شافعی عنوان کرد: دوران بزن و در رو تمام شده است این سخن مقام معظم رهبری است و دشمنان بدانند هر گونه حرکت علیه ایران اسلامی مساوی با انتقام است.

وی گفت: مردم از این حرکت بسیار خرسند و خوشحال شدند و این اقدام سپاه پاسداران مرهمی بر دل‌های داغدیده ایرانیان و بخصوص مردم کرمان است.

اقدامات تروریستی علیه بدون پاسخ نمی‌ماند

محمدمهدی احمدوند نیز با تقدیر از عملکرد سپاه پاسداران تصریح کرد: این اقدام التیامی بر حمله تروریستی روز ۱۳ دی بود.

وی بیان کرد: هر چند داعش مسئولیت این اقدام را بر عهده گرفت؛ اما قطعاً صهیونیست‌ها پشت این اقدام بودند و پاسخ موشکی سپاه قاطعانه بود.

احمدوند تأکید کرد: اگر دشمنان ایران اسلامی عاق باشند دگر نگاه‌چپ به ایران اسلامی نمی‌کنند و چرا که در صورت هرگونه تجاوز به خاک ایران قاطعانه با آنان برخورد می‌شود.

وی بیان کرد: حمله موشکی سپاه پیام محکمی بود که نشان داد ایرانیان در هیچ اقدام تروریستی را بدون پاسخ نمی‌گذارند.

انتهای خبر/گ

دیدگاه شما

آخرین اخبار