نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

16. آذر 1402 - 8:31   |   کد مطلب: 33031
بی شک بالارفتن اعتماد مردم به‌نظام یکی از دستاوردهای بزرگ مقابله با فساد است، مسئله‌ای که دشمنان با بزرگ‌نمایی مسئله فساد بیش‌ازپیش به دنبال لطمه‌زدن به اعتماد مردم به‌نظام هستند.

به گزارش خبرنگار اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی «ملایری‌ها»؛ این روزها یکی از مواردی که در محافل مختلف درباره آن بحث می‌شود کشف فساد در واردات چای در کشور است فسادی که در دولت قبل و در سال ۱۳۹۸ آغاز شد و این روزها توسط دولت برملا شد و افرادی نیز در این زمینه بازداشت شدند.

 اما آیا کشف این مسئله نشان از فساد در دولت است و یا نشان از عزم جدی دولت در برخورد با فساد سیستماتیک است.

 از روزهای اول دولت عزم خود را برای مقابله با فساد نشان داد و دراین‌بین نیز مصوبات مختلفی به مسئولان ابلاغ شد.

 معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری ملایر در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به عزم راسخ دولت برای مقابله با فساد اظهار کرد: دولت در مبارزه با فساد از هیچ تلاشی تا کنون دریغ نکرده و تا آنجا که توانسته جلوی فساد را گرفته است.

 حسین فارسی با بیان اینکه در طی عمر دوساله دولت سیزدهم شاهد برخورد با انواع فسادها بوده‌ایم، تأکید کرد: آخرین مورد از برخورد دولت با فساد در مورد پرونده تجارت چای بوده است.

 وی گفت: در همان ابتدای دولت در زمینه پیشگیری و مقابله با فساد در قالب نقشه ملی پیشگیری و مقابله با فساد اداری و اقتصادی تهیه شد و در غالب اصول ۱۲گانه ابلاغ شد.

 معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری ملایر گفت: این ابلاغیه نشان از عزم راسخ دولت از همان ابتدای شروع دولت در راستای مقابله با فساد را داشت.

 وی استقبال از گزارش‌های مردمی و همکاری با قوه قضاییه دررابطه‌با مبارزه با فساد از مهم‌ترین نکاتی است که دولت به آن توجه دارد دانست و گفت: بارها در سخنان رئیس‌جمهور به مبارزه با فساد تأکید شده است و قطعاً این مسئله تا آخر دولت ادامه دارد.

 * مردمی‌سازی یارانه‌ها بزرگ‌ترین اقدام دولت برای مقابله با فساد

 نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی نیز در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به عزم راسخ دولت برای مقابله با فساد عنوان کرد: مردم سازی یارانه‌ها از اقدامات برجسته دولت سیزدهم برای مقابله با فساد بود.

 حجت‌الاسلام‌والمسلمین احد آزادی‌خواه بیان کرد: مردمی‌سازی یارانه‌ها کار بزرگی بود که دولت‌های گذشته پیگیر آن نبودند؛ اما دولت سیزدهم با همکاری مجلس شورای اسلامی این کار را آغاز کرد.

 وی بیان کرد: نمی‌توان گفت با یک اقدام مشکل فساد حل می‌شود چرا که همیشه هستند کسانی که به دنبال سوءاستفاده از جایگاه هستند و ایجاد فساد می‌کنند.

 نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی به کشف فساد در حوزه تجارت چای اشاره کرد و گفت: این امر نیز نشان از عزم راسخ دولت برتی مقابله با فساد دارد.

 وی گفت: در جلسات مشترک دولت با نماینده‌های مجلس شورای اسلامی یکی از اصلی‌ترین مباحث بحث مبارزه با فساد است .

 آزادی‌خواه با بیان اینکه عزم سه قوه برای مقابله و مبارزه با فساد بسیار جدی است، تأکید کرد: یکی از اصلی‌ترین دستاوردهای این امر رضایت عمومی است.

 وی با اشاره به مهم‌ترین دستاوردهای مقابله با فساد عنوان کرد: کاهش فاصله طبقاتی، عدالت اجتماعی، بالارفتن اعتماد به‌نظام و جلوگیری از بروز سوءاستفاده از مهم‌ترین دستاوردهای مقابله با فساد است.

 

 به گزارش خبرنگار اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی «عصر همدان»؛ اگر به خط رسانه‌ای این روزهای رسانه‌های بیگانه و ضدانقلاب بادقت توجه کنیم یکی از مسائلی که به‌شدت به آن توجه دارند بحث فساد در کشور است.

 القای ناامیدی و ناکارآمدی نظام جمهوری اسلامی با برجسته‌کردن هر چه بیشتر فساد از مهم‌ترین اقدامات دشمنان در این روزها است که گاهی افرادی نیز از داخل آنان را همراهی می‌کنند.

 بی شک بالارفتن اعتماد مردم به‌نظام یکی از دستاوردهای بزرگ مقابله با فساد است، مسئله‌ای که دشمنان با بزرگ‌نمایی مسئله فساد بیش‌ازپیش به دنبال لطمه‌زدن به اعتماد مردم به‌نظام هستند.

 انتهای خبر/گ

دیدگاه شما

آخرین اخبار