نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

2. آذر 1402 - 12:14   |   کد مطلب: 33008
بسیجیان جهادگر ملایر با ساخت منازل مسکونی توانسته‌اند به کمک خانواده‌های نیازمند و تحت پوشش آمده و یاری‌رسان آنان باشند.

 به گزارش خبرنگار فرهنگی، اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «ملایری‌ها»؛  برای این خانواده همه مشکلات از روز ۱۳ فروردین و روز طبیعت آغاز شد، روزی که تمام زندگی آنها در جلوی چشمشان دود شد و به هوا رفت.

 در غروب روز سیزده‌بدر که همه مردم از طبیعت‌گردی بازگشته تا باروحیه‌ای شاد سال نو کاری را آغاز کنند یک‌لحظه انفجار باعث تیره‌شدن زندگی این خانواده می‌شود.

 روشن‌کردن کلید برق باعث ایجاد انفجار و سوختن منزل مسکونی یک خانواده ملایری می‌شود و در این حادثه فرزند آنان نیز دچار مصدومیت می‌شود.
 سوختن منزل مسکونی و ازبین‌رفتن اثاثیه منزل و مصدومیت فرزند از یک سو و مشکلات مالی از سوی دیگر باعث ایجاد روزهای سختی برای این خانواده می‌شود و اما حضور بسیجیان و گروه جهادی خیبر و کمک به این خانواده بارقه‌ای از امید برای آنان ایجاد می‌کند.

 مادر این خانواده در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به حادثه ایجاد شده برای منزل مسکونی‌شان اظهار کرد: روز سیزده‌بدر وقتی به خانه برگشتیم و پسرم برق خانه را روشن کرد به یکباره انفجاری رخ داد و منزل مسکونی ما دچار حریق شد.

 وی افزود: در این حادثه فرزندم دچار سوختگی شده است و هنوز آثار آن باقی‌مانده و تمامی وسایل منزلمان از بین رفت و خانه غیرقابل‌استفاده شد.

 این مادر ملایری با اشاره به حضور گروه جهادی خیبر و بازسازی منزل مسکونی‌شان عنوان کرد: از تمامی بسیجیان برای بابت مرمت و بازسازی خانه‌مان تشکر می‌کنم.

 مسئول گروه جهادی خیبر نیز در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: منزل مسکونی اوایل امسال در اثر نشست گاز منفجر شد و این منزل مسکونی غیرقابل‌استفاده بود.

 علی احمدی بیان کرد: باتوجه‌به اینکه این خانواده تحت پوشش نهادهای حمایتی بودند توان اینکه خودشان ساختمان را احیا کنند را نداشتند.

 وی با بیان اینکه با کمک خیرین و پیگیری‌های جهادی این منزل مسکونی مجدداً احیا شد عنوان کرد: با حضور گروه‌های جهادی این منزل مسکونی کاملاً تخریب و مجدداً ساخته شد.

 مسئول گروه جهادی خیبر بیان کرد: زیربنای این منزل ساخته شده ۹۵ متر است که به‌صورت اسکلت فلزی و با رعایت اصول مهندسی ساخته شد.

 وی با اشاره به اعتبارات ساخت این واحد مسکونی عنوان کرد: برای ساخت این واحد مسکونی بیش از ۱۰۰ میلیون تومان هزینه شد.

 احمدی افزود: مبلغ هزینه شده فقط برای خرید مصالح موردنیاز برای ساخت منزل بود و برای بنا و کارگران هزینه‌ای دریافت نشده است.

 وی گفت: باتوجه‌به اینکه لوازم منزل این خانواده نیز بر اثر انفجار و حریق از بین رفته بود با کمک خیرین تعدادی از اثاثیه برای آنان تهیه و اهدا شد.

 به گزارش «ملایری‌ها»؛ اقدامات گروه‌های جهادی باعث باز شدن گره‌های فراوانی در شهر ملایر شده است و جهادگران ملایری توانسته‌اند در حوزه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی و عمرانی اقدامات برجسته‌ای انجام دهند.

 یکی از اقدامات شاخص بسیجیان جهادگر ملایر ساخت منازل مسکونی است و که توانسته‌اند به کمک خانواده‌های نیازمند و تحت پوشش آمده و یاری‌رسان آنان باشند.
 انتهای خبر/گ

دیدگاه شما

آخرین اخبار