نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

12. مهر 1402 - 8:29   |   کد مطلب: 32689
وضعیت این روزهای تیم سردار زند ملایر بسیار تاریک و مبهم است و تیمی که روزی قرار بود احیاگر فوتبال ملایر باشد خود نیازمند احیا است.

به گزارش ملایری‌ها؛ همه مسائل از یک وعده شروع شد، وعده ای که استاندار وقت همدان در سال ۱۳۹۹ به ملایری‌ها داد اما هیچ گاه این وعده عملی نشد.

همزمان با افتتاح پر حاشیه فاز نخست ورزشگاه ۵ هزار نفری شهید روحیان ملایر استاندار همدان وعده تیم داری ملایری‌ها در لیگ دسته دو کشور را داد.
 
«سید سعید شاهرخی»در حاشیه افتتاح ورزشگاه پنج هزار نفری ملایر در جمع ۲ تیم فوتبال ملایر اظهار داشت: با پیشنهادی که به معاون پارلمانی وزیر ورزش و جوانان داشتیم، دنبال این هستیم تا هر چه سریعتر بتوانیم امتیاز یک تیم دسته دومی را برای ملایر بگیریم.
 
استاندار وقت همدان گفت: از هم اکنون به دنبال خرید تیم فوتبال لیگ دسته دوم برای ملایر هستیم تا از فصل آینده این تیم با حمایت مسئولان بازی داشته باشد و هر هفته اخبار فوتبال این شهر روی آنتن برود.
 
وی افزود: ملایر ورزشکاران مستعد و توانمندی دارد که امیدواریم درصد بالایی از اعضای تیمی که برای ملایر می‌گیریم، از ورزشکاران و فوتبالیست‌های این شهر باشد و مجبور نباشیم از بیرون بازیکن جذب کنیم.
 
استاندار همدان خطاب به ورزشکاران ملایری تاکید کرد: همانطور که از تیم پاس همدان حمایت می‌کنیم، از شما نیز حمایت می‌کنیم تا بتوانید یک تیم خوب داشته باشید.

پس از این وعده استانداروقت همدان صحبت‌های متعددی درباره تیم داری ملایری‌ها در لیگ دو کشور شنیده شد و در نهایت نه در لیگ دو بلکه بلکه فوتبال دوستان ملایری با خرید امتیاز تیم علم و ادب همدان آماده حضور در دورنخست لیگ سه کشور شدند.

دو سال بعد از وعده استاندار وقت و به تیم سردار زند ملایر تشکیل شد تیترهایی درباره احیای فوتبال ملایر و تیمی که قرار است سردار فوتبال باشد برای این تیم زده شد.
سردار زند ملایر با مدیریت مجید حیدری تشکیل شد و در مدت فعالیت خود سر و صدای زیادی در رسانه‌های مختلف به پا کرد و مدیران این تیم سردار را همپای مبل و منبت برندی برای ملایر می دانستند.

تیم سردار با سرمربیگری کوروش برمک فعالیت خود را شروع کرد و در نخستین قدم با یک بازی دستانه با پرسپولیس تهران برگزار کرد.

تیم سردار زند توانست نتایج قابل قبولی در گروه سوم لیگ دسته سه کسب کند و حتی تا هفته های پایانی یکی از گزینه های صعود بود که در پایان موفق به تثبیت سهمیه خود در مسابقات دور نخست لیگ سه فوتبال کشور شد.

پس از پایان دور نخست مسابقات لیگ دسته سوم کشور کم کم حواشی سردار شروع شد و برگزاری مراسمی شبه گلریزان برای جذب حامیانی برای خرید امتیاز تیم جدید برای مسابقات اصلی لیگ دسته سه و انتخاب حسین کاظمی به عنوان مربی آغاز خبرسازی های تیم سردار زند بود اما نه حسین کاظمی به ملایر آمد نه خبری از حضور سردار زند در لیگ سه کشور بود.

با خروج مجید حیدری از باشگاه و انتخاب مهدی رضایی به عنوان مدیرعامل جدید، عزم جزم سردار برای حضور در مسابقات دور نخست لیگ سه رویکرد جدیدی تیم سردار زند شد.
اما مشکلات مالی و تعهدات عمل نشده این تیم به بازیکنان و افراد مختلف و بدهی‌های فراوان باعث شد که بحث فروش امتیاز تیم سردار مطرح شود وحتی اطلاعیه فروش این تیم نیز منتشر شد.
در حالی که خبرهای فروش امتیاز تیم سردار منتشر شده بود خبرهایی از انتخاب محسن زاهدی به عنوان سرمربی تیم سردار زند شنبده شد که جای تعجب داشت.
خبرنگار ما برای آخرین وضعیت تیم سردار زند تماس های فراوانی با رئیس هیئت فوتبال ملایر داشت که پاسخ تماس را نداد.
 
* آخرین مدیرعامل سردار زند:مدیریت تیم واگذار شد
مهدی رضایی که به عنوان مدیرعامل تیم سردار زند معرفی شد و عمر مدیریتی وی چندین ماه بود در گفت‌وگو با خبرنکار ما اظهار کرد: بر اساس آخرین توافق، اسپانسر و تیم مدیریتی جدید تیم سردار را اداره می کنند.
 
وی افزود: این تیم در ملایر باقی می ماند و در صورت سقوط، تیم مدیریتی جدید متعهد شده که امتیاز تیم لیگ سه را برای سردار خریداری کند.
رضایی عنوان کرد: این تیم همچنان با نام سردار زند در مسابقات حضور خواهد داشت.
 
* رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر: اطلاعاتی از سردار ندارم
 
حمیدرضا سپهری نیا رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر در گفتگو با خبرنگار ما با اظهار بی اطلاعی از وضعیت تیم سردار زند عنوان کرد: سردار زند یک باشگاه خصوصی است و باید هیئت فوتبال اخرین وضعیت این تیم را به ما اعلام کند.
 
وی افزود: مالک این باشگاه به خارج از کشور رفته است و مهدی رضایی نیز استعفا داده است و شنیده شده که سرمربی جدید برای این تیم انتخاب شده است.
 
به گزارش عصر همدان؛ سه سال پس از آن وعده استاندار نه تنها ملایر در لیگ دسته دو حضور ندارد بلکه پاس همدان نیز که مورد حمایت مسئولان وقت بود امروز در لیگ دسته سه کشور حضور دارد و وضعیت تیم سردار زند در ابهام کامل قرار دارد.

تیم سردار زند که به امید احیای فوتبال ملایر کار خود را آغاز کرده بود با چالش های مختلفی در این یک سال فعالیت خود همراه بوده است و امید است وضعیت این تیم بهبود یابد.

انتهای پیام/گ

دیدگاه شما

آخرین اخبار