نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

5. مهر 1402 - 8:52   |   کد مطلب: 32680
مردم ملایر مطلبات فراوانی نسبت به بهبود وضعیت روشنایی در خیابان‌های شهر بخصوص در خیابان‌های پرتردد دارند.

به گزارش ملایری‌ها؛ معابر تاریک و نبود روشنایی کافی یکی از مطالباتی است که مردم شهر ملایر همواره از مسئولان شهری بخصوص متولیان برق  و شهرداری داشته‌اند.

مردم ملایر پیام‌های اعتراضی فراوانی به وضعیت روشنایی در خیابان‌های شهر بخصوص در خیابان‌های پرتردد همچون بلوار دکتر اقبال که از مکان های تفریحی شهر است داشته‌اند.

مسئولان اداره برق شهرستان نیز در موردهای مختلف پاسخ هایی درباره وضعیت روشنایی معابر داشته است اما نتوانسته آنگونه که شایسته است سبب رضایت مردم باشند.

رئیس شورای شهر ملایر با اشاره به وضعیت روشنایی خیابان‌های شهر ملایر اظهار کرد: با توجه به مطالبات مردمی در بحث روشنایی معابر شهری بررسی کیفیت روشنایی در خیابان های شهر در دستور کار شورای شهر قرار گرفت.

مظاهر روزبهانی افزود:  در راستای کیفیت سنجی و بررسی بحث روشنایی معابر شهری با حضور معاون فرماندار و مدیر توزیع نیروی برق ملایر بازدیدهایی از خیابان های شهر ملایر انجام شد.

وی گفت: خیابان دکتر اقبال نخستین خیابانی است که روشنایی آن بررسی شد و پایه های روشنایی و دکل‌های برق که خاموش بودند روشن شده و مشکلات بر طرف شد.

رئیس شورای شهر ملایر بیان کرد: در این بازدید مسیرهای مختلف در سطح شهر بررسی شد و  امسال وضعیت روشنایی خیابان های سطح شهر بهتر می‌شود.

وی گفت: بر اساس مصوبه شورای اسلامی شهر ملایر بهبود وضعیت خیابان‌های قائم مقام، بلوار شهید سلیمانی و بلوار 15 خرداد در اولویت قرار گرفته تا شاهد روشنایی هر چه بهتر در این معابر باشیم.

روزبهانی بیان کرد: شرکت توزیع برق شهرستان بودجه‌ای برای روشنای سطح شهر در نظر گرفته است و شورای شهر و شهرداری ملایر نیز برای بهبود وضعیت روشناییی آنان راهمراهی کنند.

وی تأکید کرد: تلاش ما در شهرداری و شورای شهر بهبود وضعیت شهر و ارتقای جایگاه شهر ملایر است و تا هر روز شاهد پیشرفت شهر باشیم.

* 35 میلیارد تومان اعتبار پروژه‌های شهری در ملایر

مدیر توزیع نیروی برق ملایر بهبود روشنایی معابر شهری را از برنامه‌های ویژه برق شهرستان ملایر برشمرد و گفت: برنامه‌ریزی فراوانی در این بخش انجام شده است.

رضا شیردره افزود: یکی از برنامه‌های امسال اداره برق شهرستان ملایر در حوزه توسعه احداث و اصلاح و بهینه سازی شبکه روشنایی معابر است.

وی بیان کرد: استفاده از روشنایی‌های هوشمند یکی از برنامه های در نظر کرفته شده برای معابر شهری ملایر است و توافقات خوبی با شهرداری ملایر انجام شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع برق شهرستان ملایر گفت: در بحث توسعه، احداث، اصلاح و بهینه سازی شبکه و روشنایی معابر، پروژه‌های خوبی برای شش شهر تعریف شده که در ۱۰ محور فنی، مهندسی و بهره‌ برداری و روشنایی اجرا می شود.

وی  تصریح کرد: پروژه تعویض چراغ‌های گازی با چراغ‌های جدید LED توسط اکیپ‌های عملیاتی مدیریت توزیع برق شهرستان ملایر با هدف مدیریت مصرف انرژی و تأمین روشنایی مطلوب معابر عمومی در بلوار پارک انجام شده است.

وی افزود: این پروژه در خیابان های دیگر شهر ملایرنیز اجرایی می شود تا شاهد بهبود روشنایی معابر سطح شهر ملایر باشیم.

 

انتهای پیام/گ

دیدگاه شما

آخرین اخبار