نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

4. مرداد 1402 - 8:55   |   کد مطلب: 32589
ملایر معطر به عطر شهید مدافع امنیت؛
مکتب عاشورا شهید پرور است
مردم ایران اسلامی ادامه دهنده مکتب عاشورا هستند راهی که 1400 سال است ادامه دارد و خاموش شدنی نیست و این مسئله بارها با شهادت نیروهای مختلف نظامی و انتظامی به اثبات رسیده‌است.

«امنیت اتفاقی نیست» این جمله ای است که بارها در محافل مختلف به گوشمان رسیده است، اما تا چه اندازه به این امر توجه کرده‌ایم؟ ایران اسلامی در سایه اقدامات سربازان جان بر کف در نیروهای نظامی و انتظامی در دنیا امنیتی مثال زدنی دارد و برای این امنیت جوانان زیادی از لب مرز تا کف خیابان در شهرهای مختلف در حال تلاش شبانه روزی هستند و شاید کمتر از اقدامات آنان خبری به گوش برسد.

در هفته ای گذشته بارها خبر شهادت ماموران پلیس در نقاط مختلف کشور از خاش و تفتان گرفته تا ایذه و یاسوج و زاهدن منتشر شد که خبر از رشادت های شبانه روزی نیروهای نظامی کشور دارد. روز گذشته درست در زمانی که مردم در حال عزاداری هشتمین شب ماه محرم به یاد جوان کربلا بودند در ملایر یکی دیگر از ماموران نیروی انتظامی به درجه رفیع شهادت رسید.

 

 

 

 

 

فرمانده  فرمانده انتظامی شهرستان ملایر از شهادت مامور شجاع و جان بر کف پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی شهرستان ملایر در درگیری با سوداگران مرگ اظهار کرد : ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان ملایر در پی اطلاع از ورود یک محموله سنگین مواد مخدر به این شهرستان توسط یک دستگاه خودرو سواری اقدام به کنترل محورهای مواصلاتی می‌نمایند.

 

احمد ساکی افزود: ماموران در حین کنترل محور ملایر به سامن خودرو مورد نظر را مشاهده و با قاچاقچیان درگیر  که در این درگیری سرگرد علی میرزایی افسر شجاع و دلیر پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان  متاسفانه دچار مجروحیت شده و پس از انتقال به بیمارستان به علت شدت جراحات وارده به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

 

تلاش های مامورین نیروی انتظامی در مبارزه با سودداگران مرگ، اشرار، دفاع از حریم کشور و جان و ناموس مردم  شب و روز نمی شناسد و همه تلاش ها برای یک کلمه است آن هم امنیت.

 

 

 

 

 

 

 

* شهدا پیش قدم در مکتب عاشورا هستند

 

فرمانده سپاه ملایر در گفت‌وگو با خبرنگار ما با بیان اینکه امنیت امروز ما ثمره خون شهداست اظهار کرد: مردم ایران اسلامی ادامه دهنده مکتب عاشورا هستند و شهادت سربازان ایران اسلامی خود گواهی بزرگ بر این امر است.

 

علی اصغر فارسی بیان کرد:  شهدا جان خود را فدا کردند تا ما در امنیت کامل زندگی کنیم و باز هم در ملایر شاهد شهادت یکی از حافظان امنیت بودیم.

 

وی افزود: نیروی های نظامی و انتظامی در کشور از هیچ تلاشی برای ایجاد امنیت دریغ نمی کنند و در این راه بزرگترین دارایی خود که همان جانشان است را فدا می کنند.

 

فرمانده سپاه ملایر گفت: اگر ما از امام حسین(ع) و یاران با وفایش در کربلا صحبت و برای شهدای کربلا عزاداری برگزار می‌کنیم باید ادامه دهنده مکتب عاشورا باشیم و شهدا ثابت کردند که در این راه پیش قدم هستند.

 

وی بیان کرد: شهدا خالصانه  برای امنیت امروز ایراناسلامی جان خود را در طبق اخلاث گذاشتند و  از کیان ایران دفاع کردند تا شاهد سرفرازی همیشگی کشور باشیم.

 

فارسی گفت: مردم همواره در راستای دفاع از آرمان‌های شهدا ثابت قدم بوده اند و بار دیگر در مراسم تشییع این شهید ثابت می کنند که قدردان شهدا هستند.

 

وی تاکید کرد: امنیت از بزرگترین دستاوردهای مهوری اسلامی ایران است و که دشمنان آن را هدف قرار داده اند اما سربازان ایران اسلامی اجازه کاهش اقتدار و امنیت کشور را نمی‌دهند.

 

وی با عرض تبریک و تسلیت به مردم ملایر و خانواده شهید میرزایی عنوان کرد:  شهادت اجری بزرگ است که نصیب انسان های خالص  می‌شود و شهادت این نیروی جان بر کف بی دلیل نخواهد بود.

 

به گزارش ملایری‌ها؛ بی شک اگر امروز ر امنیت کامل زندگی کرده و به کارهای روزانه خود می‌رسیم مدیون شهدایی هستیم که جان خود را برای ایرا اسلامی فدا می‌کنند.

 

مردم ایران اسلامی ادامه دهنده مکتب عاشورا هستند راهی که ۱۴۰۰ سال است ادامه دارد و خاموش شدنی نیست و این مسئله بارها با شهادت نیروهای مختلف نظامی و انتظامی به اثبات رسیده است.

 

بار دیگر فضای شهر ملایر شهدایی شده است و در روز عاشورای حسینی عزاداران ملایر با شهید مدافع امنیت وداع می‌کنند، شهیدی که در مبارزه با سوداگران مرگ حان خود را فدا کرد.

 

انتهای پیام/گلمحمدی

 

دیدگاه شما

آخرین اخبار