پایگاه تحلیلی خبری بهارانه
نافع
فرمانداری ویژه ملایر

4. تير 1402 - 8:58   |   کد مطلب: 32512
همت بلند ملایری‌ها در کار خیر همیشگی است
جشنواره‌ای خوشمزه با طعم کمک به بیماران صعب‌العلاج
چهارمین جشنواره فرهنگی غذا در ملایر با استقبال گسترده مردم و در راستای کمک به بیماران صعب‌العلاج و نیازمند برگزار شد.

به گزارش ملایری‌ها؛ از دیرباز مردم ملایر به کار خیر معروف بوده‌اند، خیرین ملایری بزرگی در تاریخ نام خود را با اقدامات خیرخاهانه و عام‌المنفعه به ثبت رسانده‌اند.
چند سالی است که به همت مجمع‌خیرین‌سلامت ملایر و در راستای کمک به بیماران صعب‌العلاج، سخت درمان و نیازمند جشنواره فرهنگی غذا برگزار می‌شود در تمامی دوره‌های برگزار شده با استقبال بسیار فراوان مردم ملایر مواجه شده‌است.

چهارمین جشنواره غذا امسال بار دیگر با حضور پرشور مردم ملایر و در 25 غرفه در محل پارک سیفیه ملایر برگزار شد و ملایری‌ها بار دیگر ثابت کردن در کار خیر همواره ثابت قدم هستند.
عباس آذرهمایون رئیس مجمع‌خیرین‌سلامت ملایر در حاشیه این جشنواره در جمع خبرنگاران اظهار کرد:  برای چهارمین سال برنامه‌ریزی برگزاری جشنواره غذا در ملایر انجام  و با استقبال گسترده مردم جشنواره امسال برگزار شد.
وی بیان کرد: این جشنواره با هدف کمک به بیماران نیازمند برگزار شده و درآمد آن صرف هزینه‌های بیماران سخت‌درمان، سرطانی و بی بضاعت در طول سال می‌شود.
رئیس مجمع‌خیرین‌سلامت ملایر بیان کرد: ایجاد شادی و جشن و سرور با اجرای برنامه‌های متنوع و موسیقی‌زنده، آشنایی بیشتر مردم با اهداف مجمع‌خیرین‌سلامت به عنوان یک نهاد مردمی، فرهنگی و غیر سیاسی و تشویق مردم به انجام کار خیر و کمک و مساعدت به بیماران نیازمند و سخت درمان از مهمترین اهداف برگزاری این جشنواره است.
وی با بیان اینکه جشنواره غذا امسال با 25 غرفه برپا شد، تصریح کرد: در تمامی مراحل پخت و انتخاب صاحبان غرفه‌های مختلف نظارت های لازم بهداشتی انجام می‌شود.
وی به حضور گسترده مردم ملایر اشاره کرد و گفت: امسال بار دیگر مردم خیر ملایر نشان دادند که در کار خیر از یکدیگر سبقت گرفته و چهارمین جشواره غذابا حضور گسترده مردم ملایر برگزار شد.

کریم میرزایی مدیر شبکه بهداشت و درمان ملایر نیز در حاشیه این جشنواره در جمع خبرنگاران اظهار کرد: چهارمین جشنواره غذا توسط مجمع خیرین سلامت برگزار شد که استقبال مردم از این جشنواره بینظیر است.
وی با بیان اینکه ثمرات  غرفه‌های چهارمین جشنواره  غذا  به بیماران صعب‌العلاج و سخت درمان می‌رسد، تصریح کرد: مجمع‌خیرین‌سلامت ملایردر طول سال کمک‌های مختلفی به بیمارستان‌های ملایر انجام می‌دهد.
مدیر شبکه بهداشت و درمان ملایر تاکید کرد: برای داشتن پزشکان متخصص و تخصص‌های مختلف پزشکی در شهرستان نیاز به تجهیزات است که به همت خیرین بزرگ ومجمع خیرین سلامت ملایر اقدامات خوبی در این راستا انجام می‌شود.
وی خریداری تجهیزات و آماده سازی فضاهای فیزیکی بیمارستان‌های شهرستان را از مهمترین اقدامات مجمع‌خیرین‌سلامت در کمک به شبکه بهداشت و درمان ملایر عنوان کرد و گفت:  آماده‌سازی محل آنژیوگرافی در بیمارستان امام حسین(ع) یکی از اقدامات موثر این مجمع است.
وی افزود: آنژیوگرافی یکی از نیازهای مهم در ملایر است که کار عمرانی ساخت مکان آن رو به اتمام است و دستگاه آنژیوگرافی نیز خریداری شده و به زودی شاهد راه اندازی بخش آنژیوگرافی بیمارستان امام حسین(ع) ملایر هستیم.

وی ساخت اورژانس و مرکز ناباروری بیمارستان مهر توسط خیرین را از دیگر اقدامات مجمع خیرین سلامت ملایر عنوان کرد و گفت: تجهیزات این دو بخش نیز خریداری شده و بزودی افتتاح می‌شود.

انتهای پیام/گ

دیدگاه شما

آخرین اخبار