نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

16. ارديبهشت 1402 - 9:09   |   کد مطلب: 32353
با پایان مسابقات لیگ برتر هندبال بانوان کشور تیم غدیر ملایر با شکست در هفته پایانی و تکیه بر قعر جدول به دسته اول مسابقات هندبال بانوان سقوط کرد.

به گزارش ملایری‌ها؛ مژگان ملکی و شاگردانش که در سال‌های اخیر با موفقیت‌های مختلف، خود را در هندبال بانوان کشور بر سر زبان‌ها انداخته و توانسته بودند در میان بزرگان جایی برای خود باز کنند اما امسال نتوانستند این موفقیت‌ها  را ادامه دهند.
از همان روزهای ابتدایی لیگ برتر هندبال بانوان تیم ملایرکه فصل گذشته با نام شهرداری ملایر به مقام سوم مشترک مسابقات لیگ برتر بانوان دست پیدا کرده‌بود درگیر حواشی مختلف شد.
مشکلات اسپانسری تیم را تا مرز انحلال پیش از آغاز مسابقات لیگ پیش برد اما با تغییر نام مرهمی موقت  بر زخم‌های اسن تیم بود و با چالش های فراوان بانوان ورزشکار ملایری با نام غدیر مسابقات لیگ را آغاز کردند.
هر چند با وجود ظرفیت‌های کسب شده در سال‌های اخیر توسط هندبالیست‌های ملایری همه منتظر درخشش مجدد دختران دیار کریم خان بودند اما شکست تنها ثمره این تیم در مسابقات بود.
هندبالیست‌های ملایر در اغلب مسابقات  این فصل از رقابت‌ها با شکست زمین مسابقه را ترک کردند و در انتها با چهار امتیاز به همراه تیم شهرداری ماهان کرمان به لیگ دسته اول  سقوط کردند.
در هفته آخر رقابت های لیگ برتر هندبال بانوان کشور تیم غدیر ملایر میهمان تیم رده اولی سنگ آهن بافق  بود که در پایان دختران ملایری با نتیجه ۴۳ بر ۲۵ نتیجه را به تیم بافق واگذا کردند.

شاید درگیری با حواشی مختلف را بتوان در کنار مشکلات مالی از مهمترین دلایل سقوط هدنبالیست‌های ملایری دانست و تیمی که در سال‌های اخیر اخبار موفقیت آن به گوش می رسید اما نتایج ضعیف این فصل نقطه سیاهی بر عملکرد ملکی و شاگردانش بود.

انتهای پیام/گ

دیدگاه شما

آخرین اخبار