نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

19. دى 1401 - 12:24   |   کد مطلب: 31787
اخیرا رسانه ها در حالی به درخشش هیئت هندبال استان همدان در کشور اشاره کردند که این روزها تیم هندبال دختران ملایر به عنوان نماینده استان در مسابقات لیگ برتر کشور حال و روز خوبی نداشته و در پارک تمرین می‌کند.

به گزارش ملایری‌ها؛ «هیات هندبال همدان در کشور درخشید!»؛ این عنوان خبری بود که روز گذشته مهدی اسفندیاری صالح رئیس هیئت هندبال استان همدان در گفت‌وگو با خبرگزاری ایرنا اطلاع داده بود.

متن این خبر در روزی منتشر شده است دختران هندبالیست ملایری با چالشی بزرگ رو به رو هستند.

در جایگاه و اعتباری که دختران ورزشکار ملایری به هندبال استان داده اند همین بس که در متن این خبر و از مهمترین شاخص های این انتخاب درخشش تیم هندبال ملایر در لیگ برتر کشور، رسیدن به مقام قهرمانی تیم ملی نوجوانان دختر در مسابقات آسیایی با حضور سه بازیکن ملایری، دست یابی به مقام دوم مسابقات جوانان دختر آسیا با حضور ۲ بازیکن ملایری، عضویت سه هندبالیست در ترکیب مسابقات جهانی دختران مربوط به ورزشکاران ملایری است.

این خبر روز گذشته در حالی منتشر شده است که شاهد حضور دختران هندنبالیست ملایری در پارک برای تمرین بوده‌ایم.

ورزشکاران دختر ملایری که به عنوان شگفتی سازان فصل گذشته لیگ برتر شناخته شدند و موفق به کسب جایگاه سوم مسابقات شدند این روزها حال و روز خوشی ندارند و برای حضور در مسابقات لیگ با چالش های متعددی رو به رو هستند و یکی از آن‌ها بحث محل تمرین است.

دو هفته از مسابقات لیگ برتر هندبال بانوان کشور گذشته است و شگفتی سازان فصل گذشته با دو شکست در انتهای جدول قرار دارند و این روزها در پارک معلم و ر سرمای شدید تمرین می کنند.

هر چند مژگان ملکی سرمربی تیم هندبال ملایر هنوز حاضر به مصاحبه با اصحاب رسانه و بیان مشکلات نیست اما گلایه های او خبر مشکلات فراوان پیش روی تیم قدرتمند هندبال ملایر می‌دهد.

این تیم که سال گذشته با نام شهرداری ملایر در مسابقات حضور داشت با حفظ بازیکنان ملی پوش خود امسال با نام غدیر در مسابقات لیگ حاضر شده است.

زمین تمرین، محل اسکان، هزینه‌‎های مسابقات و حمل و نقل و شرایط میزبانی گوشه ای از گلایه‌ها و چالش‌های پیش روی این تیم است.

تیم ملایر در هفته سوم مسابقات میزبان شهید کاملی کازرون است که از صحبت‌های مربی تیم می‌توان برداشت کرد که هنوز اقدامی برای این میزبانی انجام نشده است.

در ابتدای فصل گویا قرار بود تیم هندبال ملایر به شهر دیگری منتقل شود و بر اساس شنیده‌ها و برخی اخبار منتشر شده جلساتی برای حمایت‌ از تیم هندبال ملایر برگزار شد که این تیم امسال نیز با نام ملایر در مسابقات حضور یابد اما این وعده‌ها محقق نشده است.

بی‌شک درخشش بینظیر دختران هندبالیست ملایری سهمی مهم در جایگاه ورزش استان دارد و نمونه آن انتخاب شدن هیئت هندبال استان همدان به عنوان هیئت برتر کشور است و می‌طلبد توجه ویژه‌ای از سمت مسئولان استان و شهرستان به این تیم شود.

به گزارش ملایری‌ها آمادگی انتشار مواضع صریح سرمربی تیم و مسئولان ورزش شهرستان ملایر و استان درباره وضعیت کنونی تیم هندبال ملایر را دارد.

تصاویر تکمیلی: 

دیدگاه شما

آخرین اخبار