نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

27. مهر 1401 - 10:32   |   کد مطلب: 31406
مسابقات لیگ سه کشور از اوایل آبان آغاز می‌شود و هنوز مسابقات شروع نشده حواشی مختلفی به سراغ تیم سردار زند آمده است که باعث جلب‌توجه افراد مختلف شده است.

به گزارش ملایری‌ها؛  فوتبال به‌عنوان یکی از رشته‌های پرطرفدار  در سطح دنیا شناخته می‌شود که بسیاری از افراد این ورزش را پیگیری می‌کنند و  توجه بالا و نگاه ویژه رسانه‌ها رسمی و غیررسمی به این ورزش  باعث شده که در کنار زیبایی‌ها  این ورزش همواره حواشی در کنار آن وجود داشته باشد.

حاشیه و شایعات در اکثر ورزش‌ها وجود دارد اما در ورزش فوتبال به‌صورت ویژه‌تر حواشی پدید آمده  و این حواشی گاها باعث اثرگذاری در برخی تصمیم‌گیری‌ها در بخش‌های مختلف این ورزش می‌شود.

امسال با پیگیری‌های بخش خصوصی  یک سهمیه لیگ سه فوتبال برای شهر ملایر توسط مجید حیدری از مدیران ورزشی خریداری شد و در همین راستا پیگیری‌ها برای زیست ساخت‌های لازم حضور تیم ملایر در این مسابقات در حال انجام است.

این تیم که بانام سردار زند در فوتبال لیگ ۳ کشور  با حریفان خود به رقابت می‌پردازد  مدتی است که فعالیت خود را آغاز کرده است و چندین بازی تدارکاتی نیز برگزار کرده است.

از ابتدای آغاز به کار تیم سردار زند و در کنار فعالیت‌های روزمره، تمرینات  و کارهای حواشی به‌عنوان جزء جدایی‌ناپذیر فوتبال در کنار این تیم وجود داشته است.

مسابقات لیگ سه کشور از اوایل آبان آغاز می‌شود و هنوز مسابقات شروع نشده حواشی مختلفی  به سراغ تیم سردار زند آمده است که باعث جلب‌توجه افراد مختلف شده است.

از ابتدای فعالیت سردار زند حواشی ریزودرشتی پیرامون تیم همواره مطرح‌شده اما این روزها حواشی و شایعات بیشتری حول این تیم وجود داشته که حتی شنیده‌هایی مبنی بر انحلال تیم نیز وجود  داشته است.

بیرون کردن ورزشکاران غیربومی از هتل، مشخص نبودن مدیرعامل، انحلال تیم، اختلافات مالک و سرمربی و درخواست قراردادهای نجومی ازجمله حواشی این روزها حول تیم سردار زند ملایر است که  در حال چرخیدن است.

اما دراین‌بین مهدی یوسف وند رئیس هیئت فوتبال شهرستان ملایر با رد تمامی این شایعات و حواشی تأکید کرد: در حال  انجام زیرساخت‌های لازم برای حضور قدرتمند تیم سردار زن در لیگ ۳ هستیم.

وی افزود: تلاش‌های بسیاری برای حضور قدرتمند و اثرگذار تیم سردار زن در لیگ برتر انجام‌شده است و حواشی مطرح‌شده درباره تیم صحت ندارد.

یوسف وند بابیان اینکه کوروش برمک به‌عنوان سرمربی در تیم سردار زند فعالیت دارد، تأکید کرد: آقای مجید حیدری مالک و مدیر تیم بوده و پیگیر کارهای اعضای تیم هستند.

وی گفت:  قرارداد بازیکنان شهرستان ملایر روز گذشته در هیئت فوتبال  استان برای دریافت کارت بازی ثبت‌شده است.

رئیس هیئت فوتبال شهرستان ملایر بیان کرد: تیم سردار زند به شایعات توجهی نداشته و باقدرت به کار خود برای حضور در لیگ ۳ ادامه می‌دهد.

به گزارش ملایری‌ها؛ هرچند پیگیری‌های خبرنگار ما از تمرین تیم سردار زند نشان از وجود برخی حواشی پیرامون این است اما باید گفت که هیچ‌گاه نمی‌توان از حواشی موجود حول ورزش به‌خصوص در بخش فوتبال چشم‌پوشی کرد.

دیده‌شده است که برخی از افراد با ایجاد حواشی به دنبال موج‌سواری از این شایعات بوده به تا به نیت خود برسند و یا اهداف خود را پیگیری کنند.

با خریداری امتیاز لیگ ۳ برای شهرستان ملایر چشم‌انداز پویایی برای شهرستان در ورزش فوتبال دیده می‌شود اما حواشی می‌تواند آفت ویژه در این باشد و می‌طلبد که مسئولین این تیم از بروز این‌چنینی مسائلی اجتناب کنند تا شاهد حضور قدرتمند تیم ملایر در فوتبال کشور باشیم.

انتهای پیام/گ

دیدگاه شما

آخرین اخبار