نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

19. بهمن 1400 - 10:30   |   کد مطلب: 30900
استقبال بی‌نظیر از غرفه ملایر در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری
حضور در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری نقطه عطف سرمایه‌گذاری در ملایر می‌شود؟+تصاویر
نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته برای پانزدهمین بار در تهران برگزار شد و امسال با توجه به حضور غرفه مستقل شهرداری ملایر با سال‌های گذشته یک تفاوت بزرگ برای ملایری‌ها داشت.

به گزلرش ملایری‌ها؛ نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته برای پانزدهمین بار در تهران برگزار شد و امسال با سال‌های گذشته یک تفاوت بزرگ برای ملایری‌ها داست.
این رویداد هرساله باهدف تجمیع ظرفیت‌های مؤثر صنعت گردشگری و به‌منظور استفاده بهینه از منابع موجود و همچنین ایجاد زمینه‌های لازم جهت حضور فعال بخش خصوصی به‌عنوان یکی از اصلی‌ترین ارکان توسعه این صنعت برگزار می‌شود.
به همت شهرداری ملایر در راستای معرفی هر چه بیشتر ظرفیت‌های ویژه ملایر بخصوص در بخش‌های گردشگری، مبل و منبت و مرواربافی یک ملایر با یک غرفه اختصاصی دارای نماینده در این نمایشگاه بود.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین احمد چهاردولی سخنگوی شورای شهر ملایر در گفت و با خبرنگار ما با اشاره به مهم‌ترین اهداف حضور در این نمایشگاه اظهار کرد: حضور شهرداری به‌عنوان تنها غرفه مستقل استان در پانزدهمین صنایع‌دستی و گردشگری در راستای معرفی هر چه بیشتر برندهای جهانی و ظرفیت‌های شهرستان بود.
وی با اشاره به استقبال بی‌نظیر از غرفه ملایر در نمایشگاه گردشگری بیان کرد: ارائه هنر زنده منبت، پیکرتراشی و مروار بافی باعث جذب بسیار از بازدیدکنندگان از غرفه ملایر شد.
سخنگوی شورای شهر ملایر به بیان کرد: غرفه ملایر در این نمایشگاه موردتوجه بسیاری از ملایری‌های مقیم تهران و خارج کشور قرار گرفت و بسیاری از مسئولین عالی‌رتبه کشور ازجمله وزیر کشور و وزیر میراث فرهنگی از غرفه ملایر بازدید و دست به مغار شدند.
وی حضور شهردار ملایر در نمایشگاه گردشگری را آغازکننده دستاوردهای خوبی برای شهرستان دانست و گفت: در بازدید مسئولین کشوری سعی شد در کنار ظرفیت‌ها به بیان مشکلات نیز اشاره شود.
حجت‌الاسلام چهاردولی جذب سرمایه‌گذار را از اهداف دیگر حضور در نمایشگاه بیان کرد و افزود: شهردار ملایر در این نمایشگاه دیدارهای مختلفی با سرمایه‌گذاران داشتند و زمینه‌های اولیه برای جذب آنان فراهم شد.
وی گفت: ملایر دارای ظرفیت‌های خاصی در زمینه گردشگری که مینی ورلد یکی از نمونه‌های خاص در شهرستان است و با حضور در این نمایشگاه توانستیم سرمایه‌گذاران برای ساخت هتل و حضور تورهای گردشگری در ملایر ترغیب کنیم.
 سخنگوی شورای شهر ملایر با اشاره به انجام هماهنگی‌های لازم با سرمایه‌گذاران برای حضور در ملایر بیان کرد: کمیسیون سرمایه‌گذاری در این دوره از در شورای اسلامی ملایر راه‌اندازی شده است و با تشکیل جلسات تمام تلاش را برای پیشبرد شهرستان بخصوص در بخش گردشگری انجام داده می‌شود.

محمدرضا طالبیان مدیر روابط عمومی شهرداری ملایر نیز در گفت‌وگو با خبرنگارها با اشاره به اقدامات انجام‌شده در راستای حضور غرفه شهرداری ملایر در پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته اظهار کرد: در سال‌های گذشته شهرداری ملایر چندین سال در غرفه ملایر حضور داشت اما فقط در حد ارائه بروشور جایگاه داشت.
وی بابیان اینکه حضور در نمایشگاه‌های سال‌های گذشته در حد ظرفیت‌های ملایر نبود، بیان کرد: امسال با توجه به ظرفیت ملایر تصمیم بر این شد که شهرداری یک غرفه اختصاصی در نمایشگاه تحویل بگیرد.
مدیر روابط عمومی شهرداری ملایر افزود: در راستای نشان دادن ظرفیت‌های گردشگری ملایر، دو برند جهانی و دو نشان ملی با رایزنی‌های انجام‌شده و با هزینه‌های شهرداری ملایریم غرفه VIP در نمایشگاه گرفته شد.
وی بابیان ن اینکه هیچ شهری در کشور دارای دو برند جهانی و دو نشان ملی نیست تصریح کرد: غرفه ملایر در نمایشگاه گردشگری در فضایی به مساحت 48 متر و دریکی از بهترین نقاط نمایشگاه قرار داست.
طالبیان به استقبال بی‌نظیر از غرفه ملایر در نمایشگاه اشاره کرد و گفت: مبل سه‌بعدی، پیکرتراشی، منبت و مروار بافی در غرفه ملایر به نمایش گذاشته شد.
وی بیان کرد: حضور امسال ملایر در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری موفقیت‌آمیز بوده و امید است بتوانیم در سال‌های آینده باقدرت بیشتری در نمایشگاه حضورداشته باشیم.
مدیر روابط عمومی شهرداری ملایر بیان کرد: با استفاده از ظرفیت منبت می‌توانیم برای سال‌های آینده یک غرفه بی‌نظیر را طراحی و اجرا کنیم که بیشتر از همیشه ظرفیت خای ملایر نمایان شود.

تصاویر تکمیلی: 

دیدگاه شما

آخرین اخبار