نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

28. ارديبهشت 1400 - 10:57   |   کد مطلب: 29619
تجمع اعتراض آمیز روحانیون، علما و دانشگاهیان ملایر در راستای اعتراض به هتک حرمت مسجد الاقصی در مسجد جامع ملایر برگزار شد.

به گزارش ملایری‌ها؛ در روزهای اخیر رژیم منحوس صهیونیستی دامنه حملات خود را به فلسطین افزایش داده است و ضمن هتک حرمت مسجد الاقصی باعث به شهادت بسیاری از فلسطینیان شده است.

کشورهای مختلف دنیا در روزهای اخیر تجمعات حمایتی مختلفی از ملت مظلوم فلسطین داشته اند و روزهای گذشته با حضور گسترده مردم عراق راهپیمایی بی نظیری برگزار شد.

سلبریتی ها و ورزشکاران مختلف دنیا نیز در این روزها در فضای مجازی و حقیقی به وضوح از ملت مظلوم فلسطین حمایت و خواستار برخورد سازمان های جهانی با اسرائیل شده اند.

تجمع اعتراضی روحانیون، علما و دانشگاهیان ملایر نیز امروز در راستای حمایت از فلسطین و اعتراض به هتک حرمت مسجد الاقصی برگزار شد.

این تجمع با حضر جمعی ز طلاب مسئولین حوزه های علمیه و دانشگاه ها و دانشجویان در مسجد جامع ملایر و با سخنرانی تحلیلگر مسائل سیاسی محمود قاسمی برگزار شد.

محمود قاسمی کارشناس مسائل سیاسی در تجمع روحانیون و دانشجویان در حمایت از مردم مظلوم فلسطین با اشاره به روند شکل گیری صهیونسیت و تشکیل کشور جعلی اسرائیل اظهار کرد: با نقشه های دنیای غرب و استعمار در راستای تشکیل یک دولت یهودی فلسطین به عنوان محل تشکیل این دولت یهودی انتخاب شد.

وی با بیان اینکه یهودی های جهان از ۸۰ کشور در دولت جعلی اسرائیل حضور دارند تصریح کرد: حضور اسرائیل بهانه ای برای غارت کشورهای اسلامی است.

کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه عامل اصلی جنگ های منطقه، جنگ های قومیتی، اختلافات مذهبی و… در منطقه یهودی های صهیونیستی است.

وی تاکید کرد: اگر رژیم منحوس صهیونیستی از بین رود علاوه بر اینکه منطقه آرام می شود جهان نیز روی آرامش را به خود می بیند چرا که هر جا جنگ و اختلافی وجود دارد یک سر آن اسرائیل است.

قاسمی با بیان اینکه اسرائیل ۷۳ سال دائم در حال جنگ و فتنه است، تصریح کرد: تفکر رژیم صهیونیستی و یهودی برای دنیا خطرناک است.

وی افزود: تمام دنیا می دانند که رژیم صهیونیستی دارای تسلیحات هسته ای است اما چرا تا کنون آژانس هسته ای اجازه بازرسی از اسرائیل را ندارد.

کارشناس مسائل سیاسی با تاکید بر اینکه اسرائیل مقید به هیچ قانون جهانی نیست، تصریح کرد: آمریکا و انگلیس اجازه نمی دهند که آژانس از این کشور جعلی بازرسی کند.

وی گفت: یهودیان بر طبق کتاب تلموت خود را نژاد برتر می دانند که بقیه نسل بشر باید به آنها خدمت کند که خود این تفکر خطری بزرگ برای بشریت است.

قاسمی بیان کرد: تلاش برای نابودی اسرائیل تلاش برای نجات بشر است چرا که تفکر یهود بسیار خطرناک است.

وی با اشاره به سخنان اخیر رهبری درباره فلسطین افزود: همانگونه که رهبر انقلاب عنوان کردند که “راهی جز اینکه مهاجرین به خانه های خود بازگردند” راه نجات فلسطینیان همین مسئله است.

کارشناس مسائل سیاسی بیان کرد: مهاجرین یهودی که از بیش از ۸۰ کشور در فلسطین حضور یافته اند باید به کشورهای خود بازگردند و مهاجرین فلسطینی نیز که در سایر کشورها حضور دارند به فلسطین بازگردند و این مسئله راز اتمام ۷۳ سال خیانت و کشت و کشتار است.

تصاویر تکمیلی: 

دیدگاه شما

آخرین اخبار