نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

28. اسفند 1399 - 8:51   |   کد مطلب: 29428
عقربه های ساعت تازه از ساعت هفت صبح گذشته است و کمتر از ۶۰ دقیقه از طلوع آخرین روزهای سال ۹۹ می گذرد، روزهایی که هر روز بی تدربیری دولتی در کشور نمایان تر می شود.

به گزارش ملایری‌ها؛ از خیابان های شهر که گذر کنی تعداد مغازه هایی که کرکره کسب خود را بالا کشیده اند از تعداد انگشتان دست کمتر است و در این بین آن چیزی که بیش از هر مسئله دیگر خود نمایی می کند صفوف مردم است.

هنوز به ساعت شروع کارنرسیده ایم اما افراد زیادی در جلوی مرغ فروشی ها صفوفی طولانی تشکیل داده اند و جمله ای برای توصیف این امر به ذهن نمی سد.

چند روزی است که بحث خرید مرغ و تشکیل صفوف بیش از هر خبر دیگری در رسانه های مختلف منتشر می شود و این مسئله در رسانه های مجازی با بازخورد های فراوانی همراه بوده است.

توزیع مرغ شب عید مسئله ای نو نیست که فقط مخصوص این روزها باشد و این امر سال ها ست که در روزهای اخر سال خبر ساز می شود اما چرا مسئولین هنور تدبیر مشخصی برای آن اتخاذ نکرده اند.

در این روزها بارها بیان شده است که مرغ به اندازه کافی وجود دارد و مسئولین امر هجوم مردم برا خرید را دلیل این تشکیل صفوف میدانند و به نوعی توپ این تجمعات را در زمین مردم انداخته اند اما تدبیرهای سوخته مسئولین در این بین چه نقشی دارد؟

چه بر سر اعتماد مردم آمده است که حرف مسئولین درباره فراوانی مرغ را باور نداشت و حاضر شد اند از ساعات اولیه صبح صف هایی برای خرید مرغ تشکیل دهند.

متاسفانه در سال های اخیر آنقدر تدبیرهای نامناسب برای مردم اتخاذ شده که مردم اعتماد خود را به سخنان مسئولین از دست داده اند و علی رغم تاکید مسئولین مبنی بر فراوانی اقلام مصرفی، حضور در صف های طولانی را ترجیح می دهند.

همین چند ماه پیش بود که صف های طولانی برای ثبت نام سجام و احراز هویت در دفاتر پیشخوان تشکبل شد اما حاصل آن چه بود؟ امروز برای همه سود سهام عدالت واریز می شود!

تدبیری که برای سهام عدالت اندیشیده شده بود و بیشتر به خواب رویا شباهت داشت و فقط مردم را در روزهای کرونایی مجبور به حضور در صف های طولانی کرد و در نهایت تعجب برای همه کسانی که سهام عدالت دارند سود واریز می شود!

یک سال است که کرونا در کشور شیوع پیدا کرده است و مردم کشور روزهای سیاهای را گذرانده اند و هر بار که شیب این بیماری کم می شود تدبیری از مسئولین مردم را به صفوف طولانی می کشاند.

سجام، احراز هویت، برنج، روغن و امروز مرغ صف هایی است که در همین ماه های اخیر مردم در روزهای کرونایی در آن حضور پیدا کردند و متاسفانه در همه اینها نشانی از بی تدبیری مسئولین دلت دیده می شود.

در پایان باید گفت آقای مسئول از روی مردم خجالت نمی کشی، مگر نمی گویی که مردم ولی نعمت ما هستند پس چرا در تصمیم گیری ها مردم دید نمی شود؟

انتهای پیام/گ

دیدگاه شما

آخرین اخبار