نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

29. بهمن 1399 - 8:01   |   کد مطلب: 29382
گشت شبانه بازرسی از اصناف ملایر
اجازه ورود پیک چهارم کرونا را ندهیم
با توجه به احتمال وقوع پیک چهارم کرونا گشت های بازرسی رعایت پروتکل های بهداشتی شبانه از اصناف و کسبه با حضور خبرنگاران در ملایر انجام می شود.

به گزارش ملایری‌ها؛ تقریبا یک سال از فراگیری بیماری کرونا و محدودیت های مختلف ناشی از اپیدمی کووید 19 می گذرد و افراد بسیاری درگیر بیماری و خانواده‌های زیادی نیز در این مدت داغدار عزیزان خود شده‌اند.

کرونا همچنان در حال تاخت و تازه در جهان است و روزانه هزاران نفر را به کام مرگ می کشاند و با توجه به   تولید واکسن توسط چندین کشور از جمله ایران اما تنها راه محافظت رعایت پروتکل های بهداشتی اعلام شده است.

نگرانی این روزها در جامعه شیوع نوع جهش یافته ویروس کووید 19 یا همان کرونایی انگلیسی است و هر چند در استان همدان تا کنون مورد مثبتی از کرونایی انگلیسی به ثبت نرسیده است اما عدم رعایت موارد بهداشتی عواقب خطرناکی به همراه دارد.

با توجه به اخطار کارشناسان درباره پیک چهارم کرونا تنها راهی که می‌تواند از وقوع این امر جلوگیری کند توجه به فاصله گذاری اجتماعی، رعایت بهداشت و استفاده از ماسک است.

با فروکش کردن پیک سوم رعایت موارد ذکر شده کاهش داشته است و در همین راستا اکیپ های مختلف بازرسی در ملایر با حضور در خیابان ها و اصناف بر رعایت پروتکل های بهداشتی تاکید می کنند و تذکرات لازم به اصناف و کسبه داده می شود.

این اکیپ ها با حضور خبرنگاران ملایر برگزار می شود که ضمن تاکید بر بستن مغازه ها از ساعت ۲۰:۳۰ شب از کسبه درخواست شده موراد بهداشتی را رعایت کنند.

این روزها هر چه موارد بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی بهتر رعایت شود جشن آغاز سال ۱۴۰۰ بی دغدغه تر برگزار می شود و اما در صورت عدم رعایت موارد بهداشتی نوروزی سخت خواهیم داشت.

تصاویر تکمیلی: 

دیدگاه شما

آخرین اخبار