نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

25. ارديبهشت 1399 - 12:39   |   کد مطلب: 28436
پس پنج ماه مدیریت و سرپرستی جمال لطیفی در اداره ورزش و جوانان ملایر، صندلی ریاست این اداره باز هم دستخوش تغییر شد و حمیدرضا سپهری نیا به عنوان سرپرست اداره ورزش و جاوان ملایر منصوب شد.

به گزارش ملایری‌ها؛ آذر ماه سال ۹۸ جمال لطیفی پس از مشکلات فراوان مدیریتی در اداره ورزش و جونان شهرستان ملایر به عنوان سرپرست این اداره منصوب شد و با توجه به تغییرات فروان در اداره ورزش ملایر و سابقه مدیریتی لطیفی انتظار می رفت که عمر مدیریتی این مدیر بومی بیش از این ها باشد اما روز گذشته باز هم صندلی ریاست ورزش و جوانان ملایر دستخوش تغییر شد.

ظهر روز چهارشنبه ۲۴ اردیبهشت‌ ماه مراسم تودیع و معارفه سرپرست اداره ورزش ملایر برگزار و با تقدیر از تلاش های ۵ ماهه جمال لطیفی سرپرست سابق اداره ورزش و جوانان شهرستان ملایر، حمیدرضا سپهری نیا بعنوان سرپرست جدید اداره ورزش و جوانان شهرستان ملایر منصوب شد.

نکته قابل توجه در این مدت این است که نام سپهری نیا بارها برای ریاست اداره ورزش و جوانان ملایر مطرح شده بود اما فرد دیگری به عنوان رئیس انتخاب می شد.

از ابتدای سال ۹۸ ریاست اداره ورزش و جوانان ملایر دستخوش تغییرات فراوانی شد که ۶ ماه بلاتکلیفی و اداره بدون رئیس، تودیع و معارفه بحث برانگیز یوسف خدرویسی و استعفای وی پس از دوماه، سرپرستی یک روزه محمود ترابی گودرزی و حالا هم عمر مدیریتی کمتر از شش ماه لطیفی خود گواه بر این وضعیت است.

جایگاه اداره ورزش و جوانان قطعا بر کسی پوشیده نیست و این بلا تکلیفی و تغییرات فراوان قطعا به صلاح هیچکس نبوده و دود این مسئله در چشم ورزشکاران و جوانان خواهد رفت.

نکته مبهمی که وجود دارد این است که چرا صندلی ریاست اداره ورزش و جوانان ملایر تا این حد دستخوش تغییرات می شود و باید از مسئولین استانی و شهرستانی به وضوح بیان کنند که مشکل این اداره چه می باشد؟

امید است عمر مدیریتی سپهری نیا نیز همچون سرپرستان قبلی نباشد و شاهد بهتر شدن اوضاع ورزش و جوانان ملایر باشیم.

انتهای پیام/ محمد گل محمدی

دیدگاه شما

آخرین اخبار