نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

17. اسفند 1398 - 12:40   |   کد مطلب: 28032
پویش مردمی مبارزه با کرونا ملایر با عنوان “کنارتم همشهری” توسط جوانان ملایری راه‌اندازی شده است.

به گزارش ملایری‌ها؛ این روزها در کشور مبارزه با بیماری کرونا در اولویت قرارگرفته است و مسئولین و مردم تمام تلاش خود را برای گذر از این نقطه حساس انجام می‌دهند.

در گوشه گوشه کشور افراد مختلف با ایده‌های متفاوت به کمک و یاری مردم برای مقابله با این ویروس آمده‌اند و تا قدری از نگرانی مردم کاهش‌یافته و همچون گذشته ایران سربلند از این مقطع تاریخی عبور کند.

جدا از همت کادر درمانی و پزشکی و پرستاران که در خط مقدم مبارزه با این ویروس هستند؛ ضدعفونی کردن صلواتی تاکسی‌ها و عابر بانک‌ها توسط گروه‌های مختلف و همت همه مسئولین شهری برای گندزدایی کلیه معابر شهری گوشه‌ای از اقدامات برای مقابله همگانی با این ویروس فراگیر است.

در این‌ بین کمپین‌هایی نیز برای حفظ سلامتی مردم در فضای مجازی راه‌اندازی شده است که با ارائه پیام‌های بهداشتی برای سلامت مردم تلاش می‌کنند و با هشتک‌های #همه_باهم_علیه_کرونا و #کرونا_را_شکست_میدهیم این پیام‌ها منتشر می‌شوند.

در این‌بین جوانان ملایری نیز با راه‌اندازی پویش مردمی مبارزه با کرونا ملایر با عنوان “کنارتم همشهری” آستین‌ها را بالا زده و به یاری مردم ملایر آمده‌اند.

حسام‌الدین حیدری ثابت یکی از افرادی است که در کنار جونان ملایر این پویش را تشکیل داده‌اند و به یاری مردم همت گمارده‌اند.

وی که مسئول شبکه جوانان رضوی ملایر است و پیش‌ از این نیز همراه با دیگر جوانان بسته‌های امام رضایی را در بین پرستاران و کادر درمانی بیمارستان مهر کردند در گفت‌وگو با خبرنگار ما اظهار کرد: جوانان رضوی عَلَم فعالیت‌های مردمی در خصوص کرونا را در ملایر بلند کردند.

حیدری ثابت افزود: پس از خبر ورود ویروس منحوس کرونا به کشور و درگیر شدن چند استان،ازجمله استان همدان با این ویروس گزارش‌های متعددی از فعالیت‌ها و اقدامات جهادی در سراسر کشور به چشم خورد و در شهرستان ملایر نیز اولین بار شبکه جوانان رضوی با تقدیر و تجلیل از رزمندگان مبارزه با این ویروس یعنی کادر درمان پرچم یک فعالیت مردمی را در شهرمان بلند کرد.

وی بیان کرد : پس‌ازاین اقدام با اعلام آمادگی جهت فعالیت‌های میدانی به مجموعه‌های مرتبط با این موضوع و برگزاری جلسات تخصصی با مدیران شبکه بهداشت شهرستان،هلال‌احمر شهرستان و روسای بیمارستان‌ها به‌عنوان یک گروه داوطلب مردمی رسماً به میدان مبارزه آمدیم و همچنان مشغول فعالیت در این عرصه هستیم.

مسئول شبکه جوانان رضوی ملایر به مهم‌ترین اهداف تشکیل کمپین کنارتم همشهری اشاره کرد و گفت: این پویش با همراهی هیئات مذهبی ملایر راه‌اندازی شده است و مبارزه عمومی با کرونا مهم‌ترین هدف آن است.

وی گفت: سعی ما بر این است که به همراهی مردم ماسک، دستکش و مایع ضدعفونی‌کننده تهیه و بسته‌بندی کرده تا در بین افراد و همشهریان توزیع شود.

حیدری ثابت تأکید کرد: در اولین مرحله از این بیش هزار بسته آماده‌شده و در بین همشهریان با اولویت پاکبانان، نیروی انتظامی، بیمارستان‌ها و افراد نیازمند توزیع شد.

علیرضا فیروزی نیز یکی دیگر از جوانان ملایری است که در حال فعالیت در این پویش است.

وی نیز درباره این پویش بیان کرد: استارت این پویش توسط جمعی از هیئات مذهبی و جوانان شهرستان ملایر زده‌شده و به هیچ ارگان، نهاد و مسئولی وابسته نیست و کاملاً خودجوش و مردمی است.

فیروزی گفت: در فاز نخست این پویش بیش از هزار عدد ماسک و دستکش و مقداری مایع ضدعفونی‌کننده تهیه‌شده و بسته‌بندی و شد.

وی بیان کرد: مردم نیز می‌توانند در این امر خیر جوانان ملایری را حمایت کرده و با ارسال کمک‌های خود به شماره ۶۱۰۴۹۹۱۶۰۴۹۱۶۵۸۹ به نام شورای هیئات مذهبی ملایر یاری گر به پویش مبارزه با کرونا ملایر بپیوندند.

انتهای پیام/گ

دیدگاه شما

آخرین اخبار