نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

13. آذر 1398 - 8:44   |   کد مطلب: 27696
سومین روز از ثبت‌نام داوطلبین انتخابات مجلس شورای اسلامی در ملایر با ثبت‌نام 8 نفر به پایان رسید تا جمع مجموع داوطلبین ثبت نامی از حوزه ملایر به 17 نفر برسد.

به گزارش ملایری‌ها، در سومین روز 6 نفر به فرمانداری ملایر مراجعه و دو نفر از تهران برای حوزه ملایر ثبت‌نام کردند و تا درمجموع تاکنون 14 آقا و 3 خانم برای کاندیداتوری از حوزه ملایر ثبت‌نام کرده‌اند.

در روز نخست ثبت‌نام ۳ نفر به نام‌های الهام فرهادی، محمد روستایی و مجتبی اکبری و در روز دوم ثبت‌نام 6 نفر به نام‌های علی زمانی کسبی، فیروزه فریدونی، آیت حقانی فر، محمد عباسی، احمد آریایی‌نژاد و مجید سرائی ثبت‌نام خود را برای حوزه انتخابی ملایر تکمیل کردند.
در روز سوم نیز حجت‌الاسلام حسین گرجی پور، روح‌الله اکبری، زهرا اسماعیلی، حمید هنرجو، مهدی توکلی زاده، ظهیر صالحی، منوچهر محمدی منش و احمد نصیری برای حوزه انتخابیه ملایر ثبت‌نام کردند و ازاین‌بین خانم زهرا اسماعیلی و آقایان حسین گرجی پور، روح‌الله اکبری، حمید هنرجو و مهدی توکلی زاده در جمع خبرنگاران حاضرشده و مواضع خود را بیان کردند.
حجت‌الاسلام حسین گرجی پور: برای دفاع از اهداف فراموش‌شده آمده‌ام/یک انقلابی هستم

حجت‌الاسلام حسین گرجی پور نخستین کسی بود که در جمع خبرنگاران حاضر شد و به سؤالات پاسخ داد.
وی که خود را یک فرد انقلابی می‌داند مهم‌ترین دلیلش برای حضور در انتخابات را دفاع از نظام اسلامی عنوان کرد.
حجت‌الاسلام گرجی پور گفت: برای نخستین بار است که در انتخابات مجلس شرکت می‌کنم و برای دفاع از اهداف فراموش‌شده آمده‌ام.
وی افزود: برخی اوقات ثبت‌نام برای کاندیدا شدن برای رأی آوردن نیست و باید از اهداف فراموش‌شده دفاع کرد و من آمده‌ام از این اهداف دفاع کنم و هرچند برخی رأی آوردن یا رأی نیاوردن هدف اصلی خود عنوان می‌کنند.
داوطلب ثبت نامی یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ملایر تأکید کرد: گاهی برای حفظ نظام اسلامی نیاز است در میدان حاضر شد و نظام اسلامی مدافع می‌خواهد.
وی افزود: در این‌زمانی که با بی‌تدبیری برخی افراد در دستگاه‌های اجرایی مردم در مشقت و تنگنا اقتصادی قرارگرفته‌اند سبب شده تا به‌نظام بدبین شوند و برای اینکه این بدبینی را از مردم دور کنیم باید از آ دفاع کرد.
حجت‌الاسلام گرجی پور گفت: نظام اسلامی ما قدرتمند است و اما مظلوم است و باید نظام را از این مظلومیت بیرون آوریم باید از آن دفاع کرد و هدف اصلی من این است.
وی گفت: اگر بتوانم رأی بیاورم با توجه به اینکه دیدگاه رهبری در محور جوان‌گرایی است تمام توان و تلاش خود را کرده در این راه سربازی کنم و برای انقلاب و نوآور باشم و باید تأکید کرد که مجلس طرح نو و قانون نو می‌خواهد قانونی که پاسخ گوی نیاز مردم باشد.
داوطلب ثبت نامی یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ملایر در پایان تأکید کرد: طیف سیاسی من انقلابی است و من به تقسیم‌بندی اصولگرا و اصلاح‌طلب کار ندارم چراکه ابزاری برای قدرت‌نمایی و کسب منافع شده و انقلاب اسلامی یک حزب دارد و آن حزب‌الله و حزب خداست و ما هم سرباز آن حزب هستیم.

روح‌الله اکبری: می‌دانم رأی نمی‌آورم چون نخستین بار است که ثبت‌نام کرده‌ام
روح‌الله اکبری متولد 1364، کارشناس ارشد آسیب‌شناسی ورزشی و حرکات اصلاحی دیگر فرد ثبت نامی بود که در جمع خبرنگاران حاضر شد و هدف خود را از ثبت‌نام برای انتخابات خدمت به مردم و شناخته شدن است عنوان کرد.
وی گفت: اگر رأی بیاورم پیرو ولایت‌فقیه بوده و سعی خدمتگزار مردم و تمام تلاشم را می‌کنم که سرباز خوبی برای کشور باشم.
شغل اکبری کارمند آموزش‌وپرورش است و بیان کرد: می‌دانم رأی نمی‌آورم چون نخستین بار است که ثبت‌نام کرده‌ام و مردم مرا نمی‌شناسند اما اگر کسی رأی آور باید به فکر مردم باشد مردمی که همه لحاظ پای نظام ایستاده‌اند و از کشور دفاع می‌کنند و باید مسئولان هم به‌گونه‌ای بوده که مردم بدانند به فکر آنان هستند تا خوشحال شوند.
وی گفت: مجلس چون یک‌نهاد نظارتی است باید به‌گونه‌ای عمل کند که مردم را بیشتر مدنظر داشته باشند و عملکرد آن باعث رضایت مردم شود.
اکبری گفت: یکی از قدرت‌های هر حکومتی پشتیبانی صددرصدی مردم است و هنگامی‌که مردم از حکومت راضی باشند دشمن خارجی و داخلی نمی‌تواند کاری پیش ببرد و مشکلی برای نظام ایجاد کند و کشور را مسئله‌ای تهدید نمی‌کند.
داوطلب ثبت نامی یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ملایر در پایان گفت: طیف سیاسی نداشته و طرفدار مردم بوده و من مستقل هستم و همان‌گونه که رهبر فرمودند نه اصلاح‌طلب و نه اصول‌گرا بوده بلکه یک انقلابی هستم.

زهرا اسماعیلی: هدف اصلی‌ام این است که تائید صلاحیت شوم
زهرا اسماعیلی 32 ساله و استاد دانشگاه به‌عنوان سومین بانو در حوزه انتخابیه ملایر ثبت‌نام خود را تکمیل کرد. هدف اصلی خود را همچون سایر نمایندگان دفاع از حقوق مردم و کمک به بهبود وضعیت معیشتی مردم عنوان کرد.
وی گفت: برنامه انتخاباتی خود را پس از تائید صلاحیت اعلام می‌کنم و هدف اصلی‌ام این است که تائید صلاحیت شوم سپس روی برنامه و هدف‌ها فکر شده و کارکرده تا بتوان نقشی از دفاع از حق‌وحقوق مردم ملایر داشته باشم.
داوطلب ثبت نامی یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه ملایر توجه به تبلیغات را یکی از اثرات برای جلب اعتماد مردم عنوان کرد و گفت: با نحوه تبلیغات می‌توان اعتماد مردم را کسب کرد تا باعث بیشتر شدن شور انتخابات و حضور مردم شد و اما نباید به مردم دروغ گفته شود.
وی که خود را مستقل معرفی کرده تأکید کرد: مردم در هر قشر و سنی از دروغ گفتن متنفر بوده و می‌داند چه کسی دروغ می‌گوید و نباید تبلیغ دروغ به خورد مردم داد چراکه هنگامی‌که تبلیغ درست باشد و عینی باشد مردم اعتماد می‌کنند و دیده‌شده که برخی با دروغ کار خود را پیش می‌برند دروغ و کذب نباید در تبلیغات باشد.


حمید هنرجو: جناح‌ها و برنامه‌ریزی‌هایشان برای کشور مفید نبوده است/ آقازاده و رانت ای کلان دل هم مردم را خون کرده است
حمید هنرجو یکی دیگر از داوطلبین ثبت‌نام‌شده در سومین روز بود که در دوره گذشته نیز کاندیدای انتخابات بوده است و خود را بدون وابستگی به هیچ حزبی دانست.
وی که دارای مدرک دکترای مهارتی زبان فارسی است بیان کرد: در این دوره انتخابات با برنامه و نگاه کامل‌تر و جدیدتر واردشده‌ام.
وی اولویت خود را در صورت رأی آوردن در مجلس فرهنگ و اقتصاد بیلان کرد و گفت: احیای این دو اولویت فراموش‌شده باید در رأس مجلس آینده باشد و به نظرم هرکسی به مجلس وارد شد باید این دو توجه داشته باشد.
داوطلب ثبت نامی یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه افزود: در این دو حوزه کم‌کاری شده است و 70 درصد مجلس به مسائل جناحی و سیاسی و سیاسی‌کاری تعلق پیداکرده و موضوع رنج‌آور است
وی گفت: فرهنگ معیشت زا اولویتی است که جدی گرفته نمی‌شود و نقش نظارتی مجلس شورای اسلامی باید هر چه بیشتر باشد چراکه باعث می‌شود قانون‌های جدید و به‌روز را تدوین کرد.
هنرجو کمیسیون‌های را محلی برای حضور نخبگان مختلف دانست و بیان کرد: گسستی بین کسانی که در مجلس قانون می‌نویسند با جامعه وجود دارد و مجلس شورای باید دانای کل و ناظر تمام بر امور دولت باشد و این نظارت به معنای تعامل است نه به معنای دعوا دو طرف.
وی گفت: باید از فکر همه اقشار جامعه استفاده کرد و تشکیل سازمان‌های مرد نهاد و کمک به آنان می‌تواند نقش مهمی در شکوفا شدن اندیشه‌ها و فکرها داشته باشد.
داوطلب ثبت نامی یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه گفت: جناح‌ها و برنامه‌ریزی‌هایشان برای کشور مفید نبوده است و ما شاهد احزاب و جناح‌هایی هستیم که شب انتخابات فعال هستند و محل استقرارشان هم اجاره‌ای است و معنای این بوده که این احزاب پایگاه فکری و پایگاه جغرافیای ندارند.
وی گفت: توجه ارکان نظام باید به مطالبات به‌حق مردم باشد و باید با مردم بود.

وی گفت: به مدیران و مصدر داران انتقاد دارم و این‌ها به مردم و قانون اساسی بدهکارند و متأسفانه درگیر بازی‌های جناحی خودشان می‌شوند که باعث مفسده اقتصادی می‌شود و این مسائل همچون آقازاده و رانت ای کلان دل هم مردم را خون کرده است.

مهدی توکلی زاده: ارتقای سطح معیشتی مهمرین هدفم است/ عملکرد مجلس شورای اسلامی را در دوره دهم بسیار ضعیف بوده است
مهدی توکلی زاده فعال اقتصادی و دارای کارشناسی ارشد مدیریت مالی آخرین فردی بود که در جمع خبرنگاران حاضر شد.
وی که متولد 1357 دارای 19 سال سابقه اجرایی است مهم‌ترین هدف حضور خود را ارتقای سطح معیشتی مردم عنوان کرد.
داوطلب ثبت نامی یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه ملایر گفت: مهم‌ترین هدف و تکلیفی که بر گردنم گذاشته‌شده تا در انتخابات شرکت کنم و اگر بتوانم به مجلس راه پیدا کنم مسئله معیشت مردم است.
وی گفت: نماینده‌های گذشته در عرصه‌های سیاسی موفق بوده‌اند اما اکنون آنچه نیاز مردم کشور و شهرستان است فعالیت‌های اقتصادی و ارتقای سطح معیشتی مردم است.
توکلی زاده با اشاره به مهم‌ترین ظرفیت‌های شهرستان ملایر بیان کرد: کشاورزی، مبل و منبت، انگور، توریست، صنایع‌دستی و کلوچه ملایر ظرفیت‌های ویژه شهرستان بوده که به تدوین برنامه مناسب می‌توان باعث رشد اقتصادی شهرستان شد.
وی گفت: اجرای طرح‌های آبخیزداری و مدیریت آب، تشکیل اتحادیه‌های صنفی حمایت از تولیدات کشاورزی، بازاریابی حوزه مبل بخصوص در کشورهای اروپایی، جذب توریست با ساخت هتل و تسهیلات ویژه و برند کردن انگور ملایر را از مهم‌ترین راه‌کارها در بخش ظرفیت‌های ملایر عنوان کرد.
داوطلب ثبت نامی یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه ملایر گفت: در سال‌های گذشته طیف چپ‌راست اصولگرا و اصلاح‌طلب زیاد دیده‌ایم از برخی راضی و برخی ناراضی بوده‌ایم.
وی عملکرد مجلس شورای اسلامی را در دوره دهم بسیار ضعیف دانست و گفت: جوانان انقلابی فارغ از هر گرایش سیاسی به انقلاب پایبند بوده و کار جهادی انجام می‌دهند و من خود را یک جوان انقلابی و جهادی می‌دانم.
گفتنی است، در این روز منوچهر محمدی منش و احمد نصیری از ستاد انتخابات تهران برای حوزه ملایر ثبت‌نام کردند.
انتهای پیام/گ

دیدگاه شما

آخرین اخبار