نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

23. مرداد 1396 - 11:59   |   کد مطلب: 23159
این روزها آنچه که بیش از هر مسئله ای در شهرهای مختلف کشور مطرح می شود بحث شهردار جدید است.

به گزارش ملایری‌ها؛ پس از برگزاری انتخابات شورای اسلامی شهرها و روستاها مسئله شهردارهای جدید مطرح شد و هر شهری با توجه به اعضای منتخب و خواست آنان شهرداران جدید را انتخاب می کنند.

در برخی از شهرها شهردار کنونی آنان در صدر لیست قرا داشته و در برخی نیز نامی از شهرداران کنونی در لیست شهرداران دیده نمی شود.

در شهر ملایر نیز به تبع سراسر کشور مسئله شهردار جدید یکی از مسئله های مطرح در اکثر محافل است و گزینه های متفاوتی برای شهرداری این شهر طرح است.

خبرنگار ما برای برسی مهمترین ملاک های اعضای منتخب شوارای اسلامی شهر ملایر برای انتخاب شهردار با تعدادی از آنها مصاحبه ای داشته است.

زهره وند: برنامه محور و تجربه داشتن ملاکی مهم است.

رضا زهروه وند در گفت‌وگو با خبرنگار ما در رابطه با انتخاب شهردار جدید اظهار داشت: جلسات متعددی با اعضای منتخب پنجمین دوره شورای اسلامی ملایر برگزار کرده و گزینه های مختلفی برای شهداری ملای امطرح شده است.

وی افزود: بیش از 20 نفر برای شهرداری ملایربرنامه ارائه داده اند اما افرادی که تجربیات شهردار شدن را داشته باشند تعدادشان کمتر است.

عضو منتتخب پنجمین دوره شورای اسلامی شهر ملایر تاکید کرد: داشتن سابقه کار اجرایی، برنامه محور بودن، داشتن تجربه و تعهد مهمترین ملاک ها برای شهردار آینده است.

وی ایجاد تغییر و تحول در شهر از مهمترین خواسته های مردم است و ما به دنبال فردی توانمند برای سکانداری شهرداری ملایر هستیم.

هاشمی: زمان آزمون و خطا گذشته است

اکبر هاشمی نیز با اشاره به مباحث مطرح شده درباره شهردار جدید ملایر اظهار داشت:  شورای شهر جدید در را باز گذاشته و هر کس احساس کرده توانایی اداره شهرداری را دارد می تواند برنامه ارائه دهد و از نظرات و پیشنهادات وی استفاده می کنیم.

وی افزود: تا کنون بیش از 20 نفر برای شهرداری ملایر برنامه ارائه داده‌اند و شورا با آنها جلسه گذاشته است که برخی  از آنان توانمند بوده‌اند.

عضو منتتخب پنجمین دوره شورای اسلامی شهر ملایر گفت: ما نمی توانیم وارد آزمون و خطا شده و باید از کسی استفاده کنیم که دارای تجربه کافی باشد، چرا اینکه نمی توان کسی را در شهرداری آورد و به آن زمان داد که آیا می تواند کار کند یا نه!

هاشمی افزود: در این دوره به دنبال کسی هستیم که هم تجربه کار و تخصص داشته و بالاتر از این‌ها دارای تعهد کاری باشد و مسئله تعهد برای ما ارجعیت دارد.

وی گفت: گزینه اصلی ما بیشتر روی کسانی است که تجربه کار داشته باشند و این مسئله برای ما مهم است و نمی توانیم چند ماه وقت بگذاریم که آیا کسی می تواند در شهرداری کار کند.

کولیوند: تعهد، تخصص، سابقه کاری

جلیل کولیوند دیگر عضو پنجمین دوره شورای اسلامی شهر ملایر نیز بیش از 25 نفر تا کنون برنامه داده اند و همچنان این مسئله ادامه دارد.

وی افزود: هنوز در جلسات شورا به جمع بندی نرسیده ایم و از افراد دعوت شده تا برنامه های خود را اراده دهند تا یک فرد توانمند و با تجربه انتخاب شود.

عضو منتتخب پنجمین دوره شورای اسلامی شهر ملایر گفت: تعهد، تخصص، سابقه کاری خوب، خوشنام بودن و مدیر در امور اجرایی شهر از مهمترین ملاک ها برای انتخاب شهردار آینده  هستند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار