نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

15. بهمن 1394 - 14:05   |   کد مطلب: 18038
در چهارمین روز از دهه فجر؛
چهار طرح عمرانی در ملایر افتتاح شد
در چهارمین روز از ایام الله دهه فجر با حضور معاون عمرانی استاندار همدان چهار طرح عمرانی با اعتبار بیش از 73 میلیارد و 640 میلیون ریال در ملایر افتتاح شد.

به گزارش ملایری‌ها؛ در این روز ابتدا طرح آبرسانی  به مساکن مهر و فاضلاب کشی آن با حضور مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان افتتاح شد.

هادی حسینی بیدار در این آیین با اشاره به اقدامات انجام شده شده برای طرح آبرسانی به مساکن مهر ملایر بیان کرد: مساکن مهر ملایر با توجه به موقعیت جغرافیایی، امکان تامین آب از طریق مخازن موجود در شهر به این مساکن نبوده و به همین دلیل اداره آب و فاضلاب اقدام به اجرای این طرح نمود. 

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان گفت: برای اجرای این پروژه یک مخزن بتنی ده هزار متر مکعبی ذخیره آب احداث و به بهره برداری رسیده است.

وی افزود: اجرای 3 هزار و 600 متر خط رفت و برگشت مخزن، حفاری و تجهیز 3 حلقه چاه آب شرب، اجرای خطوط جمع آوری چاه ها به طول 2 هزار و 100 متر، اجرای 12 کیلومتر شبکه توزیع آب، نصب دو هزار و 556 فقزه انشعاب آب، خرید ترانس و نصب تابلو برق و نصب یک دستگاه فشار شکن از اقداماتی در زمینه آب رسانی به مساکن مهر است.

حسینی بیدار با اشاره به اقدامات بخش فاضلاب افزود: اجرای 10 کیلومتر شبکه جمع آوری فاضلاب، نصب دو هزار 556 فقره انشعاب فاضلاب، ساخت 166 منهول فاضلاب و اجرای 10 کیلومتر شبکه فاضلاب از اقدامات انجام شده در بخش فاضلاب است.

وی با اشاره به اعتبارات این پروژه بیان کرد: طرح آبرسانی به مساکن مهر در مجموع با هزینه ای بالغ بر 60 میلیارد ریال اجرا شده است که 40 میلیارد ان در بخش آب و 20 میلیارد آن در بخش فاضلاب هزینه شده است.

امیر حسین بادامی نیز در افتتاح پروژه روشنایی معابر بلوار کریم خان بیان کرد: این پروژه با هدف روشنایی معابر بلوار کریم خان زند به اجرا درآمده است.

مدیر شرکت توزیع نیروی برق ملایر افزود: برای اجرای این طرح یک دستگاه ترانس هوایی 50 کیلو ولت آمپر و 59 پایه چراغ 11 متری نصب شده است.

وی افزود: برای اجرای این طرح دو هزار 600 متر کابل کشی استفاده شده و بیش از 2 میلیارد و 191 میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.

جواد نگاهداری نیز در آیین افتتاح پروژه راه روستایی مالیچه بیان کرد: اداره راه و شهرسازی ملایر از ابتدای سال 94 پنج  پروژه راه سازی با اعتبار 21 میلیارد ریال و 5 پروژه راهداری با اعتبار 5 میلیارد و 300 میلیون ریال انجام داده است.

رئیس اداره راه و شهرسازی ملایر افزود: این اداره همچنین 11 پروژه روستایی با اعتبار سه میلیارد و 400 میلیون ریال و به طول 21 کیلومتر انجام داده است.

وی با اشاره به پروژه راه روستایی مالیچه بیان کرد: این پروژه با اعتبار 5 میلیارد و 250 میلیون ریال و به طول 3.9 کیلومتر انجام شده است.

محمدرضا بشری نیز در آیین افتتاح پروژه های شهر سامن اظهار کرد: پروژه های شهرداری سامن شامل شش هزار و 700 متر روکش آسفالت، چهر هزار متر زیر سازی و آسفالت، هزار و 650 متر پیاده رو سازی و 600 متر جدول گذاری می باشد.

شهردار سامن افزود: خرید یک دستگاه بیل تمام اتوماتیک بکهو، خرید ست ورزشی و نصب آن در پارک رضوان و الکترونیکی شدن خدمات شهرداری دیگر پروژه های این شهرداری است.

وی با اشاره به هزینه این طرح های بیان کرد: برای انجام این پروژه های بیش از 6 میلیارد 100 میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.

دیدگاه شما

آخرین اخبار