نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

7. بهمن 1394 - 23:50   |   کد مطلب: 17932
برخی منابع مدعی شده اند که با اعلام نتایج اولیه بررسی صلاحیتهای مجلس خبرگان رهبری، ظهر امروز جلسه ای با حضور جمعی از کاندیداهای رد صلاحیت شده نظیر محسن غرویان و سید حسن خمینی در دفتر آیت الله هاشمی رفسنجانی برگزار شد.

به گزارش ملایری‌ها به نقل از راه دانا؛ در نظر دارد با توجه به نزدیک شدن ایام انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری، به صورت روزانه آخرین اخبار و اطلاعات و تحولات انتخاباتی کاندیداها و احزاب و گروه ها را به سمع و نظر کاربران خود برساند. این اخبار هم بر اساس منابع موثق و هم بر پایه شنیده هایی است که خبرنگاران این مجموعه آنها را دریافت می کنند.

 

اتاق تهران هم در انتخابات فعال شد

یکی از مدیران ارشد اتاق بازرگانی که از مدیرا ن دوران اصلاحات هم هست،به تازگی تعداد دیدارهای خود با رئیس دولت اصلاحات را افزایش داده است.

اخبار حاکی از آن است که وی با رئیس دولت اصلاحات اعلام بیعت کرده تا در انتخابات شبکه اقتصادی خود و اتاق را در اختیار وی قرار دهد.

 

تهدید عارف به کناره گیری از انتخابات

شنیده می شود محمدرضا عارف تهدید به کناره گیری از انتخابات مجلس کرده است.

عارف با هدف سرلیستی اصلاح طلبان وارد عرصه انتخابات شده بود.

وی در انتخابات مجلس هشتم نیز تجربه کناره گیری از انتخابات را داشته است.

 

جلسه ردصلاحیت‌شده‌ها با هاشمی

برخی منابع مدعی شده اند که با اعلام نتایج اولیه بررسی صلاحیتهای مجلس خبرگان رهبری، ظهر امروز جلسه ای با حضور جمعی از کاندیداهای رد صلاحیت شده نظیر محسن غرویان و سید حسن خمینی در دفتر آیت الله هاشمی رفسنجانی برگزار شد.

 

جلسه برخی نمایندگان ردصلاحیت‌شده با حقوق‌دانان شورای نگهبان

در این جلسه حدود ۴۰ نفر از نمایندگان کنونی و دوره‌های گذشته مجلس با تعدادی از حقوق‌دانان شورای نگهبان درباره حل مشکل ردّصلاحیت برخی داوطلبان انتخابات مجلس گفت‌وگو کردند.

در این جلسه تقاضا شد قانون و حقوق همه مردم رعایت شود.

حاضران در این جلسه حق را به شورای نگهبان دادند و گفتند که شورای نگهبان به دلیل برگزاری ۲ انتخابات خبرگان رهبری و مجلس، حجم کاری وسیعی دارد، اما تقاضا داریم به ترتیبی اقدام شود که حقی از کسی تضییع نشود.

 

تبادل رای کاندیدای رد صلاحیت شده با یک دوست اصلاح‌طلب

در پی رد صلاحیت یکی از کاندیداها حوزه انتخابیه شهرستان گرمسار و همچنین ارتباط برخی از حامیان وی با اصلاح طلبان در یکی از شهرهای استان تهران، مقرر شده است تا جلسه ای با حضور کاندیدای اصلاح طلب این شهر و کاندیدای رد صلاحیت شده گرمسار بمنظور ایجاد هماهنگی لازم در خصوص اعزام تعدادی از اصلاح طلبان حوزه انتخابیه گرمسار به این شهر استان تهران در روز اخذ رأی، تشکیل شود.

دیدگاه شما

آخرین اخبار